اجرای سقف کاذب کناف برای آپارتمان مدرن

اجرای سقف کاذب کناف مدرن

اجرای سقف کاذب کناف برای آپارتمان مدرن

همیشه گفته ایم، یکی از ارکان های یک طراحی مدرن، سقف کاذب و در پی آن نورپردازی مدرن است. برای این که خانه ای مدرن داشته باشید، نمی توانید نسبت به طراحی سقف و نورپردازی بی تفاوت باشید. در همین راستا، در این بخش برای شما نمونه ای کامل از بخش های مختلف یک آپارتمان را آماده نموده ایم که سبک طراحی داخلی فضا بطور کلی مدرن است و سقف نیز به تبعیت از آن مدرن کار شده است.

این سقف کاذب با کناف کار شده است. طرح ارائه شده برای سقف بسیار ظریف و حرفه ای است. از طرح های متداولی که برای سقف کار می شود نظیر باکس نور مخفی و … دوری شده است و سقفی مدرن و مینیمال طراحی شده است که با کناف اجرا شده است.

اگر قصد اجرای سقف کاذب کناف به شکل مدرن ، مینیمال را دارید، می توانید جهت استعلام هزینه ها و سفارش اجرا با پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن اجرای سقف کاذب کناف مدرن

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>