آموزش محاسبه متراژ و قیمت اجرای کناف

قیمت اجرای کناف،محاسبه متراژ کناف

آموزش محاسبه متراژ و قیمت اجرای کناف

بسیار از تماس هایی که با پارس آوات گرفته می شود، در راستای برآورد و تخمین قیمت کناف و اجرای کناف می باشد. در واقع اکثر افراد بویژه کسانی که قصد کناف کاری یک واحد (مسکونی، تجاری، اداری و …) را دارند، می خواهند بطور تقریبی بدانند که هزینه اجرای کارشان به چه صورت خواهد بود. بسیاری قصد دارند سقف منزل خود را بازسازی نموده، با کناف کار کنند و در نهایت آن را نورپردازی نمایند. برخی دیگر به دنبال اجرای باکس نور مخفی دور تا دور فضای نشیمن هستند و …

هر کسی به دنبال اجرای شکل و طراح خاصی با کناف است. از این رو در این قسمت قصد داریم آموزشی ساده در رابطه با نحوه محاسبه متراژ کناف و در نهایت قیمت کناف در اختیار شما قرار دهیم تا خودتان بتوانید قیمت اجرای کناف را محاسبه نمایید. اولین نکته اینکه قیمت اعلام شده برای کناف شامل قیمت ورق کناف به اضافه دستمزد اجرا می باشد.

و اما محاسبات به طور عمومی بر سه بخش کلی تقسیم می شود:

  – قیمت کناف به صورت مترمربع برای سقف و دیوار ساده

  – قیمت کناف به صورت مترطول برای باکس نورمخفی دورتادور

  – قیمت کناف به صورت چکی برای اجرای یک طرح خاص

اگر قصد دارید دیواری با کناف بسازید و یا سقف را بطور کامل با کناف بپوشانید، در این صورت کافی است مساحت فضایی که قصد کناف کاری دارید را محاسبه و ضرب در قیمت هر مترمربع کناف نمایید.

اگر قصد دارید دور تا دور فضا را (به عنوان مثال هال و نشیمن) را باکس کناف کار کنید و در نهایت آن را نورپردازی نمایید، کافی است محیط دور تا دور فضا را حساب و ضرب در قیمت هر متر طول نمایید.

اگر قصد دارید طرحی خاص بر روی سقف اجرا نمایید (به عنوان مثال یک سقف متفاوت و خاص، یا طرحی خاص دور لوستر و …) در این صورت باید طرح مورد نظر شما بررسی و بر اساس متراژ کناف مصرفی و زمان مورد نیاز برای اجرای کار، قیمت به شما اعلام گردد.

برای اطلاع از آخرین قیمت های کناف نیز لینک زیر را بررسی نمایید:

قیمت کناف

با این فرمول های ساده شما قادر خواهید بود به سادگی قیمت تقریبی پروژه تان را خودتان محاسبه نمایید.

قیمت اجرای کناف،محاسبه متراژ کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

یک پاسخ به “آموزش محاسبه متراژ و قیمت اجرای کناف”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>