شرکت کناف پارس آوات

شرکت کناف پارس آوات، فعالیت حرفه ای خود در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی را از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. این گروه با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده در کنار فارغ التحصیلان رشته معماری دانشگاه، موفق به طراحی و اجرای پروژه های موفقی شده است.

ما در پارس آوات می کوشیم، رضایت مشتری را در صدر توجهات قرار دهیم. به نحوی که همواره پس از انجام کار، کیفیت اجرای و یا طراحی پروژه را از سوی کارفرما تحلیل نموده و سعی در رفع نواقص می نماییم تا بهترین اجرا و طراحی به مشتری تحویل داده شود. چرا که معتقدیم که مشتریان راضی، مشتریان آینده خواهند بود.

یکی از متریال های ساختمانی که در گروه فنی مهندسی پارس آوات بصورت ویژه ارائه می گردد، کناف است. کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که گروه پارس آوات را بر آن داشته است تا سالها به صورت تخصصی این متریال را عرضه نماید.

از جمله خدمات تخصصی پارس آوات، فروش و اجرای کناف است. بهره گیری از کادر طراحی مجرب در کنار تیم اجرایی کارآزموده به پارس آوات این قابلیت را داده است تا توان حضور در پروژه های بزرگی را داشته باشد.

شما نیز می توانید جهت اجرای پروژه های کناف، خرید، طراحی داخلی و … با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

تماس با پارس آوات

black-filigree-chairs-dome-lamp-modern-dining-room