طرح کناف دیوار اتاق خواب مستر و معمولی

طرح کناف دیوار اتاق خواب مستر و معمولی

طرح کناف دیوار اتاق خواب مستر و معمولی

اتاق خواب از مهم ترین بخش های هر منزل مسکونی است. به طور حتم طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق خواب جدای از طراحی سایر فضاهای منزل نیست و از طرح کلی پیروی می کند. اما ما به طراحی کلی فضای منزل مسکونی کاری نداریم و در این بخش به سراغ طرح کناف دیوار اتاق خواب رفته ایم.

در حقیقت اگر شما در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید، قطعا به دنبال ایده ها و طرح های مختلف هستید تا آنها را مشاهده و بررسی نمایید تا ببیند کدام یک بیشتر با سلیقه شما هماهنگ است. به هر حال اتاق خواب یک فضای شخصی است و شما باید در مورد طراحی و دکوراسیون آن نظر بدهید. ما در این بخش یک نمونه ساده اتاق خواب را آماده نموده ایم که در ادامه مشاهده خواهید نمود اما پیش تر در وب سایت کناف پارس آوات، نمونه های دیگری از دیوار کناف پشت سرویس خواب و تخت خواب را ارائه نموده ایم که اگر قصد دارید آنها را نیز ببینید، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

کناف دیوار پشت تخت خواب، ۱۵ نمونه مدرن

و اما بپردازیم به نمونه مورد بررسی در این بخش. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، طرح ارائه شده کاملا ساده و مدرن است. در این طرح، دیوار کناف بصورت یک دیوار کاذب از سقف کار شده است. پشت این دیوار نیز یک دیوار آجری دکوراتیو وجود داد. پشت دیوار کناف نورپردازی شده تا این نو مخفی، زیبایی خاصی به اتاق خواب شما ببخشد.

همانطور که احتمالا می دانید، کناف چیزی نیست جز گچ فشرده و خشک. روال اجرای دیوار کناف به این شکل است که پس از اجرای سازه ی دیوار کناف ، ورق کناف بر روی سازه نصب شده و سپس، نقاش می تواند بر روی آن بتونه و نقاشی نماید. پس از نقاشی کار تمام است. به همین سادگی می توان یک طرح دکوراتیو زیبا و ساده و البته مدرن را بر روی دیوار اتاق خواب و هر دیوار دیگر اجرا نمود.

یکی از محاسن کناف این است که پس از اتمام کناف کاری ، می توان هر رنگی را بر روی دیوار پیاده سازی نمود. می توان دیوار را به رنگ سفید یا نسکافه ای ساده درآورد یا اینکه بر روی آن یک پترن خاص را کار کرد (مانند اتاق خواب این بخش که یک پترن خاکستری محو بر روی دیوار کار شده است.) و یا اینکه روی آن از کاغذ دیواری استفاده نمود.

علاوه بر این، کناف ارزان قیمت ترین متریال ممکن برای اجرای کارهای دکوراتیو است. چرا که این پنل ها از جنس گچ هستند! از سوی دیگر، سرعت اجری کناف بسیار بالاست. اجرای این طرح کناف دیوار اتاق خواب در حدود یک الی دو روز زمان خواهد برد. بنابراین با یک متریال سریع، ارزان و البته مقاوم روبرو هستیم که در اجرای طرح های مختلف، انعطاف بسیار بالایی دارد و دست ما را برای اجرای طرح های مختلف کاملا باز می گذارد.

اگر به محض اتمام کناف کاری ، نقاشی را شروع کنید، در کمترین زمان ممکن فضای شما آماده و قابل استفاده خواهد بود. برای اجرای طرح های متنوع کناف کاری بر روی دیوار یا سقف، چه اتاق خواب و چه نشیمن، چه منزل و چه محیط کار، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات تماس بگیرید. ما سعی می کنیم بهترین پیشنهاد را به لحاظ طراحی و همینطور قیمت تمام شده کناف در اختیار شما قرار دهیم.

طرح کناف دیوار اتاق خواب مستر و معمولی

در این مطلب به بررسی اجرای طرح کناف دیوار اتاق خواب مستر و معمولی پرداختیم. اگر در رابطه با اجرای کناف، قیمت کناف و … سوالی در ذهن دارید، علاوه بر تماس، می توانید از طریق بخش نظرات، سوال خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>