عکس طرح های کناف کاری سقف منزل، دفتر کار و …

سقف کاذب مدرن آشپزخانه
سقف کاذب مدرن آشپزخانه

عکس طرح های کناف کاری سقف منزل، دفتر کار و …

اگر در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید و یا قصد دارید در آینده منزل تان را بازسازی نمایید و به دنبال ایده ها، طرح ها و مدل های مختلف سقف کاذب برای نشیمن یا پذیرایی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … می گردید تا آنها را مورد استفاده قرار دهید، در این بخش یعنی قسمت دوم گالری تصاویر سقف کاذب اجرا شده با کناف، می توانید تعداد بسیاری زیادی نمونه کار را مشاهده نمایید.

هدف ما بر این است که تا تعداد زیادی نمونه کناف اجرا شده بر روی سقف به همراه نورپردازی و نور مخفی انجام شده را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به سادگی طرحی که مورد نظرتان است و با سلیقه شخصی شما و همچنین شرایط خانه شما از جمله متراژ و فرم پلان منزل شما هماهنگی دارد را بیابید و بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر این در میان طرح ها و نمونه های ارائه شده شما می توانید، طرح سقف کاذب کناف برای دفتر کار (بخش پذیرش و رسپشن، بخش اتاق مدیریت و جلسات، بخش فضای کاری کارکنان)، نمونه طرح سقف کاذب مجتمع تجاری و مراکز خرید، مدل سقف کاذب کناف باشگاه های ورزشی و بدنسازی و … را مشاهده نمایید.

در حقیقت هدف بر این است که در گالری های مختلف فضاهای با کاربری مختلف مورد بررسی قرار گیرند تا شما بتوانید برای هر فضایی که به دنبال نمونه سقف کاذب هستید، طرح مورد نظرتان را پیدا نمایید.

همچنین لازم به ذکر است شما می توانید برای استعلام قیمت اجرای کناف ، سفارش اجرای کناف و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با اجرای سقف کاذب و …، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

همانطور که اشاره ش، این گالری، بخش دوم نمونه تصاویر کناف کاری می باشد. برای مشاهده طرح های ارائه شده در بخش اول (بیش از ۱۰۰۰ نمونه طرح سقف کاذب) کافی است به لینک زیر مراجعه نمایید:

گالری تصاویر اجرای کناف برای سقف کاذب و دیوار

گالری شماره ۱۵:

گالری شماره ۱۴: در این قسمت شما می توانید نمونه هایی از اجرای کناف برای فضای پذیرایی منزل مسکونی لوکس ، نمونه های کناف کاری برای سقف و دیوار اتاق کودک و نوجوان و نمونه هایی از طرح های کناف برای سقف پذیرایی مدرن را مشاهده نمایید.

گالری شماره ۱۳: در این گالری می توانید نمونه های کناف کاری برای دفتر کار و فضای اداری (بخش پذیرش دفتر کار و فضای رسپشن)، طرح هایی برای سقف کاذب و نورپردازی اتاق خواب به سبک مدرن و نمونه طرح های سقف کاذب آشپزخانه به سبک مدرن را مشاهده نمایید.

گالری شماره ۱۲: در این قسمت نمونه طرح ها و مدل های کناف کاری برای آشپزخانه و طرح های عمومی برای اجرا بر روی هر سقفی ارائه شده است.

گالری شماره ۱۱: در این بخش تمرکز بر روی ارائه طرح های مربوط به سقف دفتر کار و دکوراسیون فضای اداری می باشد.

گالری شماره ۱۰: در این گالری نمونه های بی نظیر و متفاوت برای سقف کاذب اتاق خواب ، آشپزخانه، سریس بهداشتی منزل و دفتر کار ارائه شده است. این نمونه ها همگی به سبک مدرن هستند و اگر به دنبال طرح های مدرن برای منزل مسکوین تان هستید، این طرح ها می توانند فوق العاده باشند.

گالری شماره ۹: در این گالری شما می توانید نمونه های مدرن و متفاوت سقف کاذب رستوران ، سرویس بهداشتی، باشگاه بدنسازی، دفتر کار، سقف نشیمن و پذیرایی منزل مسکونی و همینطور نمونه هایی از طرح های سقف کاذب کناف اجرا شده در پاساژها و مجتمع های تجاری ارائه شده است.

شرکت کناف پارس آوات

فروش و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>