مراحل اجرای یک پروژه کناف چیست؟

اجرای کناف،کناف کاری

مراحل اجرای یک پروژه کناف چیست؟

از آنجایی که بسیاری از کاربران و مشتریان گرامی شرکت کناف پارس آوت با متریال کناف آشنایی ندارند، در سوالاتی که از مشاورین خود در پارس آوات می پرسند، نکاتی را ذکر می کنند که ما در این بخش قصد داریم به برخی از آنها پاسخ دهیم. در واقع در این بخش سوالاتی به وفور پرسیده می شوند، پاسخ داده خواهند شد.

  • اکثر مشتریان گرامی با جنس کناف آشنایی ندارند و از جنس این متریال سوال می پرسند. در پاسخ باید گفت که کناف در واقع صفحات فشرده گچ است. به همین دلیل به ورق های کناف گچ بر نیز گفته می شود.
  • بسیاری از مشتریان در مورد زمان مورد نیاز برای انجام کناف سقف یا دیوار سوال می پرسند. در پاسخ به این سوال باید این ظور گفت که اجرای کناف ، کاملا بستگی به متراژ کار شما دارد. اگر بخواهید ۲۰۰ مترمربع کناف کار کنید باید حداقل ۱۰ روز را برای این کار در نظر داشته باشید و اگر قصد دارید ۳۰ متر کناف کار کنید، تقریبا ۳ روز را در نظر بگیرید. این زمان حدودی است و پروژه به پروژه، بسته به شرایط پروژه متفاوت خواهد بود.

بسیاری از کاربران و مشتریان گرامی، در خصوص این که تمامی مراحل کار با شما خواهد بود می پرسند و این طور تصور می کنند که وقتی برای یک باکس نورمخفی دورتادور فضای نشیمن، سفارش می دهند، کار بصورت تمام شده و تکمیل به آنها تحویل داده خواهد شد. در همین راستا باید به اطلاع عزیزان برسانیم که شرکت های اجرای کناف نظیر پارس آوات، تنها کار اجرای کناف را انجام می دهند و عملیات بعدی مورد نیاز اتمام کار نظیر بتونه و نقاشی به همراه نورپردازی، به عهده خود مشتریان خواهد بود. در واقع پس از اتمام کناف کاری شما باید با یک نقاش برای رنگ آمیزی و بتونه کاری صحبت کنید و پس از آن برای خرید لامپ از هر نوعی به ونصب آنها به فروشگاه های مرتبط مراجعه نمایید.

برای سهولت در کار شما، پارس آوات معمولا به شما نقاشانی که با قیمت مناسب و کیفیت مورد تایید ما این کار را انجام می دهند، به شما معرفی خواهند شد. اگر شما نیز قصد اجرای پروژه کناف برای سقف و یا دیوار منزل و محیط کارتان را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>