اجرای کناف دیوار و سقف در مطب زیبایی

دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف

اجرای کناف دیوار و سقف در مطب زیبایی

بارها در مورد ویژگی های کناف ، سبک بودن، اجرای سریع آن، انعطاف پذیری کناف و قابلیت اجرای سطوح منحنی با کناف صحبت کرده ایم و مطالبی در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم تا با ویژگی های کناف بیشتر آشنا شوید. در این بخش قصد داریم توجه شما را به اجرای کناف در یک مطب پزشکی جلب کنیم. در این مطب، بر اساس طرح ارائه شده، کناف بر روی سقف و دیوار بصورت پیوسته کار شده است. البته فضاهایی بوسیله دیوار کناف ایجاد شده است که در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

منظور از اجرای پیوسته دیوار و سقف با کناف این است که دیوار و سقف از هم جدا نشده بلکه حالتی ایجاد شده است که سقف به دیوار در یک امتداد اند. به عنوان مثال به تصویر بالا و پایین دقت کنید. دو تصویر مربوط به یک دیوار ۱۰ سانتی متری است که درب سرویس بهداشتی را از درب ورودی ساختمان جدا نموده است. در واقع یک دیوار ۱۰ سانتی متری با کناف ایجاد شده است که فضاها را از یکدیگر جدا می کند. حال این دیوار کناف به شکلی که می بینید، به سقف کناف متصل است.

دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف

همانطور که در تصاویری که در ادامه آمده است می بینید، سقف بصورت کامل با کناف کار شده است. سقف کاذب کار شده از دیوارهای پیرامون کمی فاصله دارد و این به دلیل طرح خاصی است که مد نظر طرح پروژه بوده است. روی این سقف کاذب کناف ، جای لامپ های هالوژنی را می بینید که روی کناف جاسازی شده اند و برق کارها، لامپ ها را از میان آن ها عبور داده اند.

دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف

در تصویر زیر همانطور که می بینید، کناف به شکلی خاص کار شده است. در واقع مطابق نقشه، کناف دارای قوس خاصی است و در انتخا حرکت خود از سقف به دیوار تبدیل می شود.

دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف

در تصویر زیر دیوار کناف را می بینید که برای ایجاد یک اتاق در فضا استفاده شده است. این تصویر مربوط که پایان اجرای کناف و قبل از نقاشی است. طرح نهایی پس از نقاشی و نورپردازی بسیار زیبا خواهد بود. چنانچه شما نیز قصد اجرای کناف را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

دیوار کناف،سقف کناف،اجرای کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>