سقف کاذب گچی ، نمونه ها و طرح ها به اضافه قیمت

سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف

سقف کاذب گچی ، نمونه ها و طرح ها به اضافه قیمت

در این مطلب قصد داریم به بررسی سقف کاذب گچی ، متریال ها و انواع طرح هایی که می توان برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار داد بپردازیم. اما پیش از آن لازم است به بررسی سقف کاذب و این نوع از سقف را بیشتر برای شما تشریح نماییم تا کمی بیشتر با ماهیت آن آشنا شوید. سپس به بررسی انواع سقف کاذب خواهیم پرداخت و بعد از سقف کاذب گچی را توضیح خواهیم داد و قیمت انواع متریال های مورد استفاده را باز خواهیم کرد.

سقف کاذب

سقف کاذب همانطور که از نام آن پیداست به نوعی از سقف اطلاق می شود که سقف اصلی ساختمان نیست. این نوع از سقف معمولا با فاصله اندکی از سقف اجرا می شود و بیشتر حالت دکوراتیو دارد. البته باید اینطور گفت که این موضوع کاملا بستگی به سقف اصلی دارد. به عنوان مثال، در بعضی از خانه ها و ویلاها بویژه در مناطق بارانی که سقف بصورت شیروانی کار می شود، سقف کاذب برای پوشاندن سقف شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد. و یا در ساختمان هایی که تاسیسات ساختمان از بالا و زیر سقف اصلی عبور می کند، سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات و سقف اصلی مورد استفاده است. در این شرایط دیگر نمی توان به آن کاربرد دکوراتیو داد بلکه سقف کاذب در این شرایط حکم سقف اصلی ساختمان را دارد. اما همانطور که اشاره شد، سقف کاذب بیشتر کاربرد دکوراتیو دارد. عموما در پروژه های بازسازی ساختمان که مالک قصد دارد ساختمان را کمی نوسازی و البته مدرن نماید، از سقف کاذب و معمولا سقف کاذب گچی برای ایجاد یک سقف دکوراتیو بهره می گیرد.

با این توضیح و آشنایی شما با ماهیت سقف کاذب به بررسی انواع این سقف خواهیم پرداخت.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب بسته به نوع متریالی که برای اجرای آن مورد استفاده قرار می گیرد دارای نام های متفاوتی خواهد بود. متریال های گوناگونی برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم به متریال های مدرن که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند نام ببریم باید از سقف کشسان یا باریسول یاد کنیم. صفحاتی یکپارچه که بیشتر در فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر در دیگر فضاها مورد استفاده هستند. به عنوان مثال فروشگاه ها و شعب شرکت اپل در سرتاسر دنیا از باریسول یا سقف کشسان برای سقف کاذب دکوراتیو بهره می برند. اگر بخواهیم به متریال های قدیمی تر هم اشاره کنیم باید به گچ و یا چوب اشاره نماییم. در خانه های قدیمی و مناطق روستایی سقف های چوبی را می توانید مشاهده نمایید. گچ هم که از دیرباز در صنعت ساختمان سازی ایران مورد استفاده بوده و هست و شاید منزل مسکونی شما هم از این متریال برای سقف کاذب یا ایجاد طرح دکوراتیو بر روی سقف بهره برده باشد. گچ مرسوم ترین متریال برای ایجاد سقف کاذب است. البته امروزه استفاده از گچ برای ایجاد طرح های دکوراتیو و مدرن کمی دستخوش تغییر شده است و باید بجای گچ از کناف یا سیستم گچ و رابیتس بهره گرفت.

سقف کاذب گچی

همانطور که اشاره شد، سقف کاذب گچی و به عبارت صحیح تر مشتقات گچ امروزه پرکاربردترین مدل اجرای سقف کاذب هستند. سیستم کناف و سیستم گچ و رابیتس دو سیستم موجود برای اجرای سقف کاذب هستند. در این میان، گچ و رابیتس کمی قدیمی شده است و البته به دلیل استفاده از میلگرد در سقف و وزن زیادی که این سیستم به سازه ساختمان تحمیل می کند، کمتر در صنعت ساختمان سازی مدرن مورد استفاده است. پر کاربردترین و پرمصرف ترین متریال برای اجرای سقف کاذب را می توان کناف دانست. امروزه کناف بیشتر از هر متریال دیگری در ایران مورد استفاده است. دلایل این امر را بارها و بارها در وب سایت کناف پارس آوات تشریح نموده ایم. وزن کم به دلیل سازه سبک، مقاومت بالا در برابر انواع آسیب، طرح پذیری و قابلیت اجرای طرح های مختلف با کناف بر روی سقف، اجرای سریع، خشک بودن کناف و … از جمله دلایلی هستند که کناف را به بهترین متریال ممکن برای اجرای سقف کاذب تبدیل نموده اند. استفاده از کناف در فضاهای مختلف محدودیت خاصی ندارد و می توان در فضاهای با کاربری تجاری، اداری، مسکونی و … از کناف برای ایجاد سقف دکوراتیو بهره گرفت.

قیمت سقف کاذب گچی

در کل اگر بخواهیم در رابطه با قیمت انواع سقف کاذب صحبت کنیم باید اینطور بگوییم که متریال های مدرن نظیر باریسول قیمت نسبتا بالایی دارند. متریال هایی نظیر سقف PVC، گچ و رابیتس و کناف در رنج قیمت به مراتب پایین تر قرار دارند و در این میان، کناف از قیمت پایین تری نسبت به دیگر متریال ها برخوردار است. موضوع قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا، دلیل اصلی تبدیل شدن کناف به متریال اصلی اجرای سقف کاذب است.

اگر قصد دارید قیمت اجرای کناف برای سقف یا دیوار منزل یا محیط کارتان را استعلام کنید و به صورت حدودی قیمت پروژه تان را تخمین بزنید، کافی است با مشاورین خود در شرکت پارس آوات در تماس باشید. ما سعی می کنیم قیمت تقریبی پروژه شما را برآورد نماییم و تا بهتر بتوانید تصمیم گیری نمایید. اگر قصد دارید بدانید مراحل سفارش اجرای کناف برای سقف کاذب به چه شکل است، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. در این لینک شما به طور کامل با مراحل سفارش اجرای سقف تا پایان کار را مشاهده خواهید نمود:

فروشگاه اینترنتی سقف و دیوار کاذب

در ادامه برای شما نمونه هایی از اجرای سقف کاذب گچی (سقف کاذب کناف) که به شکل کاملا مدرن اجرا شده اند را آماده نموده ایم. می توانید این طرح ها را مشاهده و از آن ها ایده بگیرید.

سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف سقف کاذب گچی ، سقف کاذب کناف

اگر در رابطه با متریال کناف ، قیمت کناف ، نحوه اجرای کناف ، انواع طرح های مورد استفاده برای سقف و دیوار و … سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در شرکت پارس آوات در تماس باشید. علاوه بر این، می توانی سوالات خود را از طریق بخش زیر (بخش نظرات) مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مناسب سوال شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>