سقف کاذب و نورپردازی اتاق نشین با کناف

سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف

سقف کاذب و نورپردازی اتاق نشین با کناف

همانطور که می دانید و دیده اید، امروزه در بسیاری از منازل مسکونی که به تازگی ساخته شده اند، دارای سقف کاذب با نور مخفی هستند. اگر نمی دانید اینگونه سقف ها به چه شکل و با چه متریالی اجرا می شوند، مطاله این بخش را از دست ندهید. چرا که در این بخش در این مورد صحبت خواهیم کرد و نمونه هایی از اجرای سقف کاذب نشیمن و پذیرایی را ارائه خواهیم نمود.

این سقف های کاذب زیبا، تماما با کناف اجرا می گردند. کناف صفحات گچی فشرده است که دارای قیمت بسیار مناسب، اجرای سریع و مقاومت بالایی هستند. این صفحات برای اجرای چنین سقفی برش خورده و با پس از زیرسازی مورد نیاز، بر روی کار نصب می شوند. از این رو نسبت به دیگر متریال های گچی، اجرای فوق العاده سریع تری دارند.

بلافاصله پس از اجرای کناف ، صفحات سقف کاذب توسط نقاش، بتونه و نقاشی شده و لایت ها نصب می گردند. در نهایت در زمان کاری بسیار کوتاه کار اجرای سقف کاذب و نورپردازی به پایان می رسد. امروزه علاوه بر منازل مسکونی نوساز، بسیاری از منازل قدیمی تر نیز، به این روش بازسازی و مدرن سازی می گردند. در ادامه نمونه هایی از اجرای سقف کاذب کناف برای اتاق نشیمن قرار داده شده است که می توانید با مشاهده ی این نمونه ها، بررسی کنید که کدام یک با سلیقه و شرایط منزل مسکونی شما سازگار است. جهت استعلام قیمت ها و اجرای پروژه نیز می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف سقف کاذب کناف اتاق نشیمن،نورپردازی سقف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>