نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی

نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی

بررسی نمونه ی مدرن از کناف کاری سقف خانه مسکونی

در این بخش قصد داریم با همراهی شما، به بررسی نمونه ای بسیار عالی به همراه اجرای تمیز کناف کاری سقف خانه مسکونی بپردازیم. اکر در حال ساخت و ساز منزل مسکونی یا ویلای شخصی تان هستید و یا اینکه قصد بازسازی خانه تان را دارید و به دنبال این هستید که ببینید برای سقف منزل تان باید چه طرحی را پیاده سازی نمایید که هم مدرن باشد، هم زیبا باشد و هم هزینه مناسبی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم بررسی آپارتمان مورد بررسی این بخش را از دست ندهید. چرا که نمونه آپارتمان بررسی شده در این بخش می تواند در خانه شما هم پیاده سازی شود.

البته این واحد متراژ بالایی دارد. ممکن است آپارتمان شما هم متراژ بالایی داشته باشد اما اگر متراژ بالا نیست، اصلا جای نگرانی نیست و برای متراژ های معمولی هم می توان طرح های مشابهی را ارائه نمود.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم و شما هم باید آن را بدانید این است که امروزه سبک مدرن و اجرای سقف کاذب با کناف به سبک مدرن بسیار محبوب است. بسیاری از ساختمان های نوساز در حال حاضر به سبک مدرن ساخته می شوند. سقف کاذب نیز به سبک مدرن کار می شود.

اگر نمی دانید سقف کاذب چیست و چرا با کناف اجرا می شود، در ادامه توضیحی در این رابطه ارائه خواهیم نمود که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمایید:

سقف کاذب کناف

سقف کاذب همانطور که از نام آن پیداست، سقف اصلی ساختمان نیست. وقتی شما در حال نازک کاری داخل ساختمان و خانه هستید، می توانید سقف اصلی را به صورت ساده رها کنید و یا می توانید روی سقف خانه خود تفاوتی ایجاد کنید. این تفاوت می تواند به شکل اجرای سقف کاذب باشد.

سقف کاذب را می توان با متریال های مختلفی کار کار اما در حال حاضر، مناسب ترین، مقاوم ترین ، سریع ترین و البته ارزان ترین روش اجرای سقف کاذب استفاده از کناف است.

همانطور که می دانید و ما نیز نمونه های بسیار زیادی را در وب سایت کناف پارس آوات ارائه نموده ایم، می دانید که می توان طرح های متفاوتی را به عنوان سقف کاذب با کناف اجرا نمود. باید این طور بگوییم که تقریبا هر طرحی را می توان با کناف بر روی سقف اجرا نمود! هر چیزی که در ذهن دارید!

اما معمولا کارفرما نظر ما را بعنوان کناف کار می خواهد و ما هم معمولا به کارفرما طرح های مدرن را پیشنهاد می دهیم. دلیل این امر این است که طرح های مدرن، نسبت به سایر طرح ها شلوغی نسبتا کمتری دارند و سقف کاذب می تواند بدون این که فضا را خیلی شلوغ نماید، سبب زیبایی خانه شما شود. در طرح های مدرن معمولا سقف کاذب به شکل باکس نور مخفی و یا اصطلاحا اتوبوسی مورد استفاده قرار می گیرد. در خانه این که در این بخش مشاهده می نمایید، سقف به همین صورت کار شده است.

و اما کاربرد سقف کاذب چیست ؟

شاید شما فکر کنید و برای تان سوال پیش آمده باشد که چرا اصلا باید از سقف کاذب استفاده کنیم. این امر دلیل خاصی دارد و اگر نکنیم چه خواهد شد؟ واقعیت این است که سقف کاذب بیشتر نقش زیباشناسی دارد. برای این که خانه و سقف آن ساده رها نشده باشد، معمولا طرح های سقف کاذب متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. اما آن چیزی که به سقف کاذب هویت و عملکرد می بخشد بحث نورپردازی است. برای بسیاری از افراد نورپردازی در اولویت نیست اما برای آن دسته از کسانی که به زیبایی و نور محل زندگی خود اهمیت می دهند، سقف کاذب کناف می تواند بسیار کلیدی باشد. چرا که دسته شما را برای نورپردازی کاملا باز می گذارد. شما می توانید مانند آپارتمان مسکونی مورد بررسی در این بخش، از نور مخفی استفاده نمایید. می توانید لایت های هالوژن کار کنید و بسیاری از آپشن های دیگر.

بنابراین سقف کاذب کناف علاوه بر بحث زیبایی فضای منزل از نظر عملکرد نیز می تواند بسیار کلیدی باشد و به شما برای نورپردازی کمک کند.

موضوع دیگر که شما به سقف کاذب کناف نیاز خواهید داشت این است که اگر بخواهید کارهای دکوراتیو بر روی سقف انجام دهید، نیاز به سقف کاذب خواهید داشت تا بتوانید در بستر آن، طرح دکوراتیو را پیاده سازی نمایید. به عنوان مثال همانطور که در این آپارتمان می بینید، بر روی سقف، طرح دکوراتیو با چوب پیاده سازی شده است که این طرح بدون سقف کاذب قابلیت پیاده سازی ندارد.

اگر تمایل دارید بیشتر در رابطه با کناف کاری، طرح های قابل پیاده سازی بر روی سقف و دیوار، قیمت اجرای کناف و قیمت کناف بدانید، می توانید با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و سقف کاذب آن را مشاهده نمایید.

نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی نمونه کناف کاری سقف خانه مسکونی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>