کناف کار ارزان

"<yoastmark

کناف کار ارزان

بسیاری از کسانی که با شرکت کناف پارس آوات تماس می گیرند، در اولین سوال شان به دنبال دانستن قیمت کناف و همینطور قیمت اجرای کناف هستند و پس از آن از ما می پرسند که به دنبال کناف کار ارزان هستند. بنابراین در این بخش قصد داریم کمی اطلاعات در این رابطه ارائه نماییم تا بهتر متوجه این موضوع شوید. اگر قصد دارید قیمت اجرای کناف و خود کناف را بدانید می توانید از طریق لینک زیر قیمت ها را بررسی نمایید:

قیمت کناف و اجرای کناف

اگر شما می خواهید کناف را بصورت ساده و معمول و یا طرح خاصی را بر روی سقف یا دیوار انجام دهید ( برای منزل ، مغازه ، دفتر کار و …) و به طور کال کار کناف کاری دارید ، اولین چیزی که باید در مورد قیمت کناف بدانید این است که قیمت های ارائه شده بصورت پکیج کامل است. یعنی قیمت متریال کناف به همراه دستمزد اجرا با هم به شما ارائه می شود. به ندرت این اتفاق می افتد که در پروژه اجرای کناف ، تامین متریال و جنس با کارفرما باشد و کناف کار بصورت دستمزدی کار انجام دهد. معمول روال کار این است که کناف کار هم جنس را تامین می کند و هم کار اجرا را انجام می دهد. مگر در پروژه های بزرگ و کلان.

"<yoastmark

چرا قیمت کناف متفاوت است؟

به طور حتم برای شما نیز پیش آمده است که در هنگام استعلام قیمت اجرا از کناف کارهای مختلف ، به قیمت های متفاوتی برخورد کرده باشید. یکی قیمت پایین تر می دهد و دیگری قیمت بالاتر. و این موضوع شما را سر در گم می کند. بنابراین ، ما تصمیم داریم که در این رابطه کمی شفاف سازی نماییم و ذهن شما را باز نماییم. هدف این است که شما بتوانید کارتان را با آگاهی بیشتر انجام دهید و در نهایت نسبت به هزینه ای که برای کار انجام داده اید رضایت داشته باشید.

برای قیمت اجرای کناف چند فاکتور مهم وجود دارند که از مهمترین موارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس مورد استفاده
  • متراژ کار
  • نوع کار که ساده باشد و یا طرح خاص مورد نظر باشد
  • سختی و شرایط کار مانند محل انجام پروژه ، طبقه ساختمان و …

"<yoastmark

جنس مورد استفاده

امروزه علاوه بر ورق های گچ برگ شرکت کناف (کناف ایران) ، تولید کنندگان متعددی این ورق های گچی را تولید و به بازار عرضه می کنند. معمولا سایر تولید کنندگان قیمت پایین تری نسبت به  ورق اصلی کناف یعنی کناف ایران دارند. از این رو یکی از دلایل تفاوت قیمت در استعلام ها می تواند جنس ورق مورد استفاده باشد. اگر در هنگام استعلام قیمت از مجریان تاکید کنید که به دنبال ورق کناف ایران هستید ، قطعا قیمت های مشابهی خواهید شنید.

به خاطر داشته باشید که کناف ایران ، بهترین ، مقاوم ترین و مرغوب ترین نوع ورق کناف است.

"<yoastmark

متراژ کار

اگر جنس مورد استفاده در کار مشترک باشد، با توجه به هزینه مشخص دستمزد کناف کاری ، برای یک متراژ مشخص ، قیمت باید مشخص باشد.

متاسفانه اتفاقی که توسط برخی از همکاران می افتد این است که در مرحله اول برای گرفتن کار اجرای شما ، به شما قیمت پایین تری اعلام می کنند و در نهایت در هنگام تسویه حساب ، متراژ بالاتری به شما اعلام می شود. مثلا کار ۲۰ متری به شما ۳۰ متر اعلام می شود و شما همان هزینه را پرداخت نموده اید.

بنابراین در هنگام متر کردن پروژه به خاطر داشته باشید که متراژ کار دقیق به شما اعلام شود. مراقب باشید که فریب این بازی ها را نخورید.

"<yoastmark

نوع کار از نظر سادگی

بسته به این که کار اجرای کناف ساده باشد و یا طرح دار، قیمت اجرا می تواند متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که قیمت کار ساده بر روی سقف یا دیوار قیمت مشخصی دارد . اما برای اجرای طرح های خاص ، با توجه به زمانی که برای اجرای طرح صرف می شود، قطعا قیمت متفاوت خواهد بود.

(به  خاطر داشته باشید اگر به دنبال کناف کار ارزان هستید، باید تا حد امکان طرحی که قصد اجرای آن را دارید ساده باشد)

"<yoastmark

شرایط پروژه

با توجه به شرایط پروژه قیمت می تواند کمی دچارت تغییر شود. به عنوان مثال برای یک کار سقف کاذب کناف در یک آپارتمان مسکونی در طبقه چهارم بدون آسانسور و محدوده شهر تهران، شاید قیمت کمی متفاوت با پروژه ای ساده در طبقه اول واقع در مرکز تهران باشد. چرا که سود اجرای کناف بسیار کم است و هزینه های جانبی کار نظیر حمل بار و حمل متریال به طبقات باید در فاکتور لحاظ گردد.

"<yoastmark

کناف کار ارزان

همه موارد ذکر شده به این دلیل بود که شما بدانید لزوما هر کناف کار ارزانی ، کار مناسب را به شما ارائه نمی دهد و یا اینکه با شما صادقانه برخورد نمی کند. با توجه به مشخص بودن قیمت کارخانه ای ورق های کناف ایران و همینطور دستمزد اجرای کار ، قیمت ها نباید زیاد متغیر باشند و اگر قیمت ها خیلی متفاوت باشند باید بدانید که جایی از کار دچار مشکل است.

پس هر کار ارزانی لزوما کار مناسبی است. بلکه سعی کنید قیمت ها را به صورت منطقی به دست آورید.

برای استعلام قیمت اجرای کناف برای طرح های ساده و یا پیچیده ، می توانید با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین و دقیق ترین قیمت را به شما ارائه نماییم. همچنین لازم است بدانید که شرکت کناف پارس آوات قیمت ها را تنها بر اساس متریال کناف اصلی ارائه می دهد.

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در ادامه می توانید نمونه هایی از اجرای کناف به سبک مدرن برای پذیرایی منزل مسکونی را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی می توانید بر روی تصاویر کلیک نمایید:

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>