کناف ساده ، متریالی سبک، سریع و مقرون به صرفه

کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار

کناف ساده ، متریالی ساده و سریع

اگر قصد داشته باشید دیواری را به خانه تان اضافه کنید، یا اینکه کلا دیوارهای ساختمان را کار کنید، و یا همینطور سقف، انتخاب های متعددی پیش روی شماست. اما شما چه متریالی را انتخاب می کنید؟

پیشنهاد ما برای اجرای دیوار و یا سقف استفاده از کناف است. اما چرا؟ کناف که از آن با نام دیوار خشک ( درای وال – Dry Wall) نیز یاد می شود، دارای ویژگی های بی نظیری است که این متریال را می توان نسبت به متریال های مشابه بی رقیب دانست. فرض کنید قصد دارید سقف ساختمان را با گچ و یا گچ و رابیتس بپوشانید. غیر از مدت زمان مورد نیاز برای گچکاری، شما به زمان طولانی ای نیاز خواهید داشت تا گچ خشک شود و بتوانید سقف را نقاشی کنید! زمانی که شما از نظر دچار محدودیت هستید، قطعا این متریال انتخاب مناسبی برای شما نبوده است. در نقطه مقابل شما می توانید از کناف استفاده کنید. ورق های کناف که از جنس گچ هستند، بصورت آماده بر روی کار شما سوار شده و سریعا نصب می شوند. به محض پایان اتصال ورق های کناف به سقف شما می توانید شروع به نقاشی کنید. به غیر از اجرای فوق العاده سریع کناف از انجایی که دیگر نیاز به زمان برای خشک شدن گچ ندارید، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان خواهید داشت.

از طرف دیگر اگر بخواهید کناف را بر روی دیوار کار کنید، مجددا سرعت کناف به کار شما خواهد آمد و کار شما را بسیار بسیار تسریع خواهد نمود. از طرف دیگر استفاده از عایق پشم و سنگ، سبب ایجاد عایق صوتی بسیار مناسی خواهد شد که دیگر نیازی به نگرانی برای رفت و آمد سر و صدا نخواهید بود.

علاوه بر سقف و دیوار، شما می توانید از کناف برای ایجاد طرح هایی نظیر باکس نور مخفی بر روی سقف ، دیوار طرح دار نظیر دیوار پشت ال سی دی و تلویزیون و … استفاده نمایید. کناف در اجرا دارای انعطاف بالایی است و هر طرحی با کناف قابل پیاده سازی است.

به ویژگی های ذکر شده باید به قیمت مناسب کناف نیز اشاره نمود. در واقع کناف متریالی است ساده، سبک، مقرون به صرفه از نظر هزینه و زمان.

چنانچه قصد کسب اطلاعات یبشتری در رابطه با کناف و یا قصد اجرای کناف را دارید می توانید با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار کناف ساده، اجرای کناف،کناف سقف،کناف دیوار

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>