اجرای سقف کاذب استخر

اجرای سقف کاذب استخر

اجرای سقف کاذب استخر

تا کنون نمونه های بسیار زیادی از اجرای کناف برای بخش های مختلف ساختمان چه ساختمان های مسکونی، چه اداری و چه تجاری را در وب سایت کناف پارس آوات ارائه نموده ایم. اما در این بخش قصد داریم به فضایی متفاوت بپردازیم که تا کنون نمونه ای از آن در وب سایت ارائه نشده است. اجرای سقف کاذب استخر با کناف .

همانطور که می دانید، کناف بهترین متریال ممکن برای اجرای هر نوع سقف کاذب در هر فضایی است. اما برای فضاهای مرطوب نیز می توان از صفحات گچی کناف استفاده نمود؟

امروزه در مجتمع های مسکونی که ظرفیت لازم را داشته باشند. یکی از فضاهایی که به عنوان مشاعات ساختمان در نظر گرفته می شود، استخر است. استخر معمولا در طبقات پایین ساختمان قرار گرفته و دارای رطوبت نسبتا بیشتری نسبت به دیگر فضاهای ساختمان است. بنابراین برای این فضا، باید سقف کاذبی را طراحی و اجرا نمود که در چنین فضای مقاومت لازم را از خود نشان دهد.

شرکت کناف دارای محصولات متنوعی است. از جمله می توان به کناف به کناف معمولی برای فضاهای با رطوبت معمولی، کناف ضد حریق برای مقاومت در برابر حریق و در نهایت صفحات کناف مقاوم در برابر رطوبت اشاره نمود. بنابراین شرکت کناف، برای اجرای سقف کاذب در فضاهای مرطوب نیز، نوع خاصی از کناف را تولید و عرضه نموده است. در فضاهایی نظیر استخر و سایر فضاهای با رطوبت بالا، می توان از کناف ویژه فضاهای مرطوب استفاده نمود. در نهایت سقف اجرا شده می تواند طی سالیان، ماندگاری خود را حفظ نماید.

در تصاویری که در این بخش مشاهده می نمایید، کناف بر روی سقف به صورت دکوراتیو اجرا شده و نورپردازی شده است. این تصاویر متعلق به شرکت ساختمان سازی نکسا است و به این دلیل در این بخش مورد استفاده قرار گرفته اند که کارایی این متریال را در این فضا به شما نشان دهیم.

اگر در رابطه با اجرای کناف برای فضاهای مختلف نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین جهت استعلام هزینه های اجرایی و سفارش کار، می توانید با ما در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب استخر

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>