اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف

اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف

اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف

در این مطلب قصد داریم به بررسی نمونه هایی از اجرای سقف کاذب گچی ساده با متریال کناف بپردازیم. همانطور که می دانید و پیش تر در وب سایت پارس آوات مطرح نموده ایم، کناف یا بعبارت صحیح تر پنل های کناف ، در حقیقت، ترکیب خاصی از گچ بصورت فشرده هستند. یعنی ورق های گچی که برای اجرای سقف و یا دیوار کاذب مورد استفاده قرار می گیرند.

منظور از سقف کچی کاذب چیست؟

سقف گچی کاذب به سقفی گفته می شود که بیشتر حالت دکوراتیو دارد و با فاصله اندکی از سقف اصلی اجرا می گردد. در حقیقت این نبود این نوع سقف مشکل خاصی برای منزل مسکونی شما ایجاد نخواهد کرد. شاید همین حالا هم سقف منزل شما بصورت ساده و بدون سقف کاذب باشد! اما اگر قصد بازسازی خانه خود را داشته باشید، برای مدرن تر شدن فضای منزل معمولا از سقف گچی کاذب که با متریال کناف اجرا می شود استفاده می گردد. در کنار این سقف کاذب از نورپردازی نیز استفاده می شود. نور مخفی سبب می شود فضای منزل شما کاملا مدرن و زیبا و متفاوت بنظر برسد.

چرا از کناف برای اجرای سقف گچی کاذب استفاده می کنیم؟

متریال های مورد استفاده بر روی سقف بویژه مورد استفاده برای سقف کاذب متعدد هستند. اما از میان متریال های موجود، کناف یا همان ورق های گچی بهترین متریالی است که می توان برای ایجاد سقف کاذب از آن بهره گرفت. قیمت مناسب کناف، اجرای سریع، خشک بودن، قابلیت اجرای انواع طرح ها مختلف بر روی سقف، استحکام بسیار بالای کناف و سازه آن در کنار سبک بودن، همگی از جمله دلایلی هستند که باید از کناف برای اجرای سقف کاذب بهره گرفت.

برای منزل مسکونی و حتی فضاهای تجاری، کناف بهترین متریال ممکن است. سازه هایی نظیر گچ و رابیتس هم برای ایجاد سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند که این ترکیب به دلیل سازه بسیار سنگین (به دلیل استفاده از میلگرد)، اجرای زمان بر و خیس بودن گچ پس از اجرای کار، کاملا قدیمی و از دور خارج است. به همین دلیل متریال کناف که حاصل تکنولوژی آلمانی است، سالهاست که جایگزین سیستم گچ و رابیس شده است. با کناف شما سقف گچی کاذب ساده خواهید داشت. البته می توانید انواع طرح ها را بر روی سقف پیاده سازی نمایید که این موضوع به نظر شما بستگی خواهد داشت.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی از اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف را مشاهده و بررسی نمایید. برای اجرای کناف ، خرید این متریال و …، می توانید با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید. همچنین شما می توانید سوالات خود را در رابطه با اجرای سقف کناف و …، علاوه بر راه ارتباطی تماس تلفنی، از بخش نظرات (پایین همین صفحه) مطرح نمایید.

اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف اجرای سقف گچی کاذب ساده با کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>