سقف کاذب ساده

سقف کاذب ساده

سقف کاذب ساده

در این مطلب قصد داریم با ارائه نمونه هایی به بررسی سقف کاذب ساده بپردازیم. البته لازم به ذکر است، نمونه هایی که در این بخش مشاهده خواهید نمود همگی با متریال کناف کار شده اند و منظور از سقف کاذب ساده، سقف کاذب کناف است. چرا که کناف ، ساده ترین، ارزان ترین و از سوی دیگر مقاوم ترین متریالی است که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

ساده بودن یا طرح دار بودن سقف به چه معناست؟

همه چیز به طرحی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد بستگی خواهد داشت. اگر بخواهیم خلاصه و در یک جمله این موضوع را توضیح دهیم، سقف کاذب ساده ، سقفی است که در آن طرحی ساده بر روی سقف پیاده سازی شده است و سقف کاذب طرح دار نیز همانطور که از اسم آن پیداست، به سقفی اطلاع می شود که طرحی پیچیده تر از ساده دارد. به طور حتم ساده بودن سقف یک امر نسبی است. ممکن است یک طرح به نظر شما ساده به نظر برسد اما در نظر شخص دیگر کمی پیچیده. از این رو باید بدانید که همه چیز نسبی است و سادگی مطلق وجود ندارد. اما در این میان روش ها و طرح هایی برای سقف وجود دارند که به طور عمومی به آنها عنوان ساده اطلاق می گردد. در این مطلب با همراهی شما نمونه هایی از این سقف ها را مشاهده خواهیم نمود.

آیا سقف ساده بهتر است یا طرح دار؟

در جواب این سوال باید گفت به طور حتم هر کسی سلیقه ای دارد و این سلیقه اشخاص است که پاسخ این سوال را مشخص می کند. شاید شما دوست داشته باشید یک طرح خاص، پیچیده و متفاوت در فضای منزل تان داشته باشید. شخص دیگر، سقفی ساده و به دور از تنش را می پسندند. بنابراین این موضوع کاملا شخصی است. اما تجربه ما این طور می گوید که اگر سقفی ساده را برای منزل یا محیط کارتان برگزینید و تنها طرحی کوچک در این سقف وجود داشته باشد به نحوی که سادگی کلی فضا و سقف را زیر سوال نبرد، کار شما بسیار زیبا خواهد بود و مدتها از آن لذت خواهید برد. در عین حال، اختیار با شماست و شما می توانید مطابق سلیقه شخصی تان، طراحی سقف کاذب را انجام دهید.

آیا قیمت سقف کاذب ساده از سقف کاذب طرح دار ارزان تر است؟

در این رابطه باید این طور بگوییم که معمولا قیمت کناف به سه صورت برآورد می شود. قیمت مترمربع متریال مصرفی، قیمت مترطول و در نهایت قیمت چکی. هر کدام از این انواع قیمت، شرایط خاص خود را دارد اما اگر بخواهیم بطور خلاصه شما را با آنها آشنا کنیم باید بگوییم وقتی کار شما ساده باشد و متراژ کار کمتر از حد مشخصی نباشد، قیمت پروژه بر اساس مترمربع و مترطول محاسبه می گردد. اما وقتی صحبت از اجرای یک طرح خاص برای سقف کاذب می شود، معمولا قیمت بصورت چکی اعلام می گردد. منظور از قیمت چکی این است که پیمانکار با توجه به متریال مصرفی و وقت مورد نیاز برای اجرای طرح، هزینه کار را محاسبه و به شما اعلام می نماید. به طور حتم اجرای سقف کاذب با طرح خاص، زمان بیشتری نسبت به اجرای یک طرح ساده خواهد گرفت و از این رو پیمانکار باید با توجه به زمان مورد نیاز هزینه ی کار را محاسبه نماید.

اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم، معمولا، قیمت کناف در یک پروژه معمولی مسکونی یا تجاری بصورت ترکیبی از مترمربع و چکی در نظر گرفته می شود. چرا که معمولا طرح سقف کاملا ساده نیست و همواره طرحی کوچک در پروژه وجود دارد. از این رو در نهایت به قیمت چکی خواهیم رسید.

توضیحات ارائه شده در رابطه با تفاوت میان سقف های کاذب ساده و طرح دار، تفاوت هزینه و زمان مورد نیاز برای هر کدام و اینکه کدام یک بهتر است، می باشد. تمامی طرح های ارائه شده با در نظر گرفتن متریال کناف برای اجرای سقف کاذب می باشد. در این موضوع شک نداشته باشید که کناف ، گزینه اول و آخر برای اجرای سقف کاذب ساده با قیمت مناسب، کیفیت بالا و اجرای سریع است. این تکنولوژی آلمانی سالهاست که در ایران گزینه و انتخاب اول برای اجرای سقف کاذب است.

اگر در رابطه با اجرای سقف کاذب نیاز به راهنمایی دارید و سوالی ذهن تان را مشغول نموده است، می توانید با مشاورین خود در شرکت پارس آوات تماس بگیرید. همچنین می توانید تمامی پرسش های خود را از طریق بخش نظرات (در انتهای همین صفحه) مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی از اجرای سقف کاذب ساده با کناف را مشاهده نمایید.

سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده

سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده

سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده سقف کاذب ساده

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

یک پاسخ به “سقف کاذب ساده”

  1. با سلام خانه ای ویلایی که بالای آن شیروانی می شود با مساحت ۷۰ متر مربع هزینه سقف کناف چقدر خواهد شد ایا سقف کناف در برابر گرما و سرما عایق است و مقاومت کلفی دارد؟ 

     

     

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>