اجرای سقف کاذب دکوراتیو نشیمن با کناف

سقف کاذب دکوراتیو نشیمن
اجرای سقف کاذب دکوراتیو برای پذیرایی خانه و ویلا

سقف کاذب دکوراتیو برای پذیرایی منزل

یک از بخش هایی از منزل مسکونی که می توان در آن اجرای سقف کاذب دکوراتیو را انجام داد، فضای نشیمن و پذیرایی منزل است. منزل شما می تواند آپارتمان یا خانه ویلایی باشد. در هر حال اجرای سقف کاذب دکوراتیو که با یک نورپردازی مدرن همراه شده باشد، می تواند کمک زیادی به زیبایی خانه شما و همینطور مدرن به نظر رسیدن آن بکند. در این بخش قصد داریم به همراه شما نمونه ای از این نوع سقف کاذب را ارائه نماییم. نمونه ای بسیار ساده اما زیبا و مدرن که با کناف اجرا شده است.

سقف کاذب دکوراتیو نشیمن
اجرای سقف کاذب دکوراتیو برای پذیرایی خانه و ویلا

همانطور که در تصاویر نمونه سقف کاذب اجرا شده ی زیر می بینید، طرحی که برای این سقف اجرا شده است، طرح خیلی پیچیده و هزینه بری نیست. اما بسیار کاربردی ، ساده و مدرن است. در این طرح، دور تا دور فضای نشیمن یا پذیرایی باکس نور مخفی با استفاده کناف اجرا شده است. در فضای میانی نیز یک باکس مربعی ساده و بسیار زیبا کار شده است. روی این باکس وسط ، هم لوستر کار شده است و هم اینکه لامپ های هالوژی کار شده اند که در هنگام نیاز، می توانند نور بسیار خوب را به فضا منتقل کنند.

هزینه اجرای سقف کاذب دکوراتیو نشیمن مشابه این طرح چقدر است؟

به طور حتم پس از مشاهده این نمونه کار، شما می خواهید بدانید قیمت این کار کناف چقدر است و اینکه برای شما به صرفه است یا خیر؟

بر این اساس باید بدانید، هزینه اجرای چنین طرحی ، بر اساس متر طول و متر مربع محاسبه می شود. در واقع باکس نور مخفی که دور تا دور نشیمن اجرا شده است، به صورت متر طول محاسبه می شود و قسمت وسط که یک باکس مربعی است، بر اساس متر مربع. در حال حاضر یعنی شهریور ۱۳۹۹ قیمت کناف کناری (با ورق کناف ایران) برای هر مترطول ۱۲۰ هزار تومان و برای هر متر مربع نیز ۱۲۰ هزار تومان می باشد. برای اینکه قیمت کار خودتان را بصورت حدودی محاسبه کنید، کافی است محیط پذیرایی منزل تان را محاسبه کنید و ضرب در ۱۲۰ کنید. همینطور باید هر چقدر که می خواهید باکس مربعی وسط داشته باشد را محاسبه نمایید و در همین عدد یعنی ۱۲۰ ضرب نمایید.

به طور مثال اگر محیط پذیرایی منزل تان ، ۲۴ متر باشد و بخواهید یک مربع ۲*۲ هم وسط اجرا نمایید بصورت زیر باید قیمت ها را محاسبه نمایید:

قیمت باکس دور : ۲۴*۱۲۰= ۲۸۸۰

قیمت مربع وسط : ۴*۱۲۰= ۴۸۰

مجموع قیمت : ۴۸۰+۲۸۸۰= ۳۳۶۰

نکاتی که باید بدانید:

  • در این روش محاسبه قیمت، قیمت هر متر کناف (بصورت متریال به اضافه دستمزد اجرای هر متر) ، ۱۲۰ هزار تومان لحاظ شده است. اما شما سعی کنید از طریق تماس تلفنی قیمت اجرای هر متر کناف (متریال+دستمزد اجرا) را به روز استعلام نمایید.
  • معمولا پروژه کناف کاری سقف ، به همین موارد ختم نمی شود و همانطور که در تصاویر این پروژه مشاهده می نمایید، سقف راهرو و سقف آشپزخانه نیز کار شده است. بنابراین، معمولا هزینه کار شما کمی بالاتر خواهد بود و بسته به متراژ نهایی کار خواهد داشت.
  • قیمت ارائه شده برای پروژه های شهر تهران اعلام شده است.

اگر قصد اجرای سقف کناف به این شکل برای منزل تان را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت و هزینه حدودی کار، با مشاروین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های سقف کاذب کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>