اجرای کناف در تهران

قیمت سقف کاذب طرح دار
اجرای سقف کاذب کناف طرح دار برای منزل مسکونی در تهران

اجرای کناف در تهران

دفتر شرکت کناف پارس آوات در تهران واقع شده است و تمرکز ما در پارس آوت در اجرای کناف در تهران می باشد. البته لازم است بدانید که شرکت ما با بهره گیری از اکیپ های اجرایی کناف ، قابلیت اجرای پروژه در شهرهای نزدیک و اطراف تهران را نیز داراست.

از جمله شهرهای اطراف تهران که شرکت پارس آوت در آنها پروژه کناف کاری را انجام داده است می توان به اسلامشهر، رباط کریم، کرج، ورامین، دماوند، فیروزکوه، سمنان، گرمسار و … اشاره نمود. علاوه بر این، ما در شهرهای شمالی نیز قابلیت اجرای پروژه های کناف شما را دارا هستیم.

البته لازم به ذکر است که برای اجرای کناف در شهرهای شمالی با توجه به عدم قابلیت برگشت، نیاز به تدارک دیدن جای استراحت برای پرسنل نیز ضروری است.

اما تمرکز اصلی ما در شرکت کناف پارس آوات، اجرای کناف در تهران است و همواره اولویت ما، شهر تهران می باشد.

بنابراین اگر شما نیاز به خدمات اجرای کناف  و یا قصد خرید ورق کناف و سایر متعلقات را دارید می توانید با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اجرای کناف در تهران
اجرای سقف کناف در تهران برای دفتر کار به شکل مدرن

برای اینکه نمونه های مختلف اجرای کناف را ببینید، می توانید از طریق لینک زیر وارد گالری طرح های مختلف کناف برای سقف کاذب، دیوار و … شده و نمونه های بسیار زیادی را مشاهده نمایید:

گالری تصاویر اجرای کناف بخش اول

گالری تصاویر اجرای کناف بخش دوم

ورق کناف در تهران

بسیاری از دوستانی که برای اجرای کناف با ما تماس می گیرند، به طور دقیق نمی دانند که کناف از چه جنسی است و یا چگونه اجرا می شود. به این منظور قصد داریم به طور مختصر قصد داریم در ادامه شما را با متریال کناف، ویژگی های آن و موارد کاربرد و استفاده این متریال مدرن آشنا نماییم.

کناف (Knauf) یا ورق کناف یا پنل کناف ، از جنس گچ فشرده است. گچ طبق فرمولاسیون خاص و ترکیب با سایر مواد، به شکل پنل با ابعاد مشخص در آمده و این پنل های آماده، برای نصب مورد استفاده قرار می گیرند. ورق کناف ضخامت کمی دارد از این رو به راحتی برش می خورد و در نهایت می توان آن را به هر شکلی در آورد و اجرا نمود.

البته لازم است بدانید که برای نصب کناف علاوه بر ورق کناف نیاز به سازه مخصوص آن است. این سازه که از جنس ورق گالوانیزه است در محلی که قرار است کناف کاری شود، نصب و سپس ورق های کناف مطابق طرح برش خورد و توسط پیچ و مهره مخصوص بر روی این سازه نصب می شوند. به همین سادگی! سیستم اجرای کناف به طور کل همین است. برای اجرای طرح های خاص، نیاز است که سازه کناف یعنی همان ورق گالوانیزه مطابق نقشه طرح برش خورده و نصب شوند و سپس ورق های کناف بر روی این سازه پیچ و مهره شوند.

اجرای کناف در تهران
اجرای کناف در تهران

در بخش ویژگی های کناف (کمی پایین تر) خواهیم گفت که کناف یک متریال خشک است. از این رو به محض پایان یافتن کناف کاری، می توان اقدام بتونه کاری محل درز کناف و نقاشی نمود. برای این که راحت تر متوجه موضوع شوید، باید این طور گفت که وقتی شما از گچ روی سقف و دیوار استفاده می کنید، پس از گچ کاری برای نقاشی نیاز است که چند روزی را صبر کنید تا گچ خشک شود. اما کناف یک متریال خشک است و از این رو نیازی به خشک شدن آن وجود ندارد! بنابراین به لحاظ سرعت اجرا، کناف بسیار سریع است.

موارد کاربرد کناف

احتمالا شما کناف را تا این حد می شناسید که برای ساخت و اجرای سقف کاذب در خانه ها و یا مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع کاملا صحیح است اما متریال کناف را می توان برای سایر کاربردها نیز استفاده نمود. در واقع باید بدانید که کناف دو کاربرد اصلی دارد:

  • کناف به عنوان متریال پوششی : امروزه در ساختمان های نوساز، این قابلیت وجود دارد که پس از پایان سقف کاری ساختمان، برای نازک کاری به جای استفاده از گچ، از ورق های کناف استفاده می شود. وقتی شما از کناف به عنوان متریال پوششی دیوار و سقف استفاده می کنید، می توانید از لایه های پشم و سنگ به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز استفاده نمایید که به این صورت، می توان جلوی رفت آمد صدا بین واحدهای ساختمان و همینطور هدر رفت انرژی را گرفت.
  • کناف به عنوان متریال دکوراتیو : استفاده مرسوم و متداول تر کناف ، کاربرد دکوراتیو آن است. کاربرد دکوراتیو را هم می توان در ساختمان نوساز پیاده سازی نمود و هم در بازسازی واحد های قدیمی تر. مثل اجرای سقف کاذب دکوراتیو به همراه نورپردازی یا استفاده از کناف برای ساخت دیوار جداکننده بین دو فضا. از جمله این استفاده های دکوراتیو می توان به موارد زیر اشاره نمود:
    • اجرای انواع دیوار دکوراتیو
    • اجرای دیوار جداکننده
    • اجرای سقف کاذب دکوراتیو
    • اجرای دکور روی دیوار
    • اجرای دیوار دکوراتیو پشت تلویزیون و …
اجرای کناف در تهران
اجرای سقف کناف برای منزل مسکونی در تهران

البته موارد کاربرد و استفاده کناف بسیار بیش از این هاست اما استفاده های متداول و مرسوم همین موارد اشاره شده هستند.

مزایای کناف

برای شما که به دنبال اجرای کناف در منزل و یا محیط کارتان در تهران هستید، دانستن مزایای کناف از اهمیت زیادی برخودار است. یعنی باید بدانید که چرا برای سقف یا دیوار از کناف استفاده می کنید! مزایای کناف بسیار زیاد هستند اما از آنجایی که قصد نداریم این موضوع را طولانی کنیم، در ادامه تنها به برخی از ویژگی های شاخص و مزایای کناف اشاره خواهیم نمود:

  • کیفیت کناف بسیار بالاست. خوب است بدانید که کناف یک متریال آلمانی است و کارخانه کناف مادر در کشور آلمان قرار دارد.
  • سرعت اجرای بالا : اجرای کناف بسیار سریع است. به طور مثال اجرای سقف کاذب دکوراتیو برای یک منزل مسکونی بین ۲ تا ۷ روز زمان می برد.
  • کناف خشک است : خشک بودن کناف باعث می شود که شما بتوانید بالافاصله پس از اتمام کناف کاری نسبت به نقاشی سطح اقدام نمایید. این موضوع سبب می شود که سرعت اجرای پروژه شما بسیار بالا برود و کارتان زودتر به سرانجام برسد.
  • قیمت مناسب : استفاده از کناف برای اجرای دیوار یا سقف از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. به طور مثال اجرای کناف نسبت به قیمت تمام شده گچ و رابیتس پایین تر خواهد بود !
  • قابلیت اجرای طرح های مختلف : مدل کناف و نحوه اجرای کناف به شکلی است که به ما این قابلیت را می دهد که بتوانیم تقریبا هر طرحی را با کناف اجرا نماییم.
اجرای کناف در تهران
اجرای کناف برای سقف کاذب دفتر کار در تهران

البته مزایای کناف بیش از این هاست. اما موارد اشاره شده برای اینکه به در مورد استفاده از آن اطمینان خاطر داشته باشید، کافی به نظر می رسد.

اگر در رابطه با اجرای کناف سوالی در ذهن دارید و نیاز به مشاوره دارید و یا اینکه به دنبال اجرای کناف در تهران هستید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اجرای کناف در تهران
اجرای سقف کناف به شکل دکوراتیو برای منزل مسکونی در تهران

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>