کناف کاری سقف نشیمن و اتاق خواب منزل

کناف کاری سقف نشیمن و اتاق خواب منزل
اجرای سقف کاذب دکوراتیو با کناف

کناف کاری سقف نشیمن و اتاق خواب منزل

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های شرکت کناف پارس آوات بپردازیم. در این پروژه، سقف فضای پذیرایی و اتاق خواب ها، باکس نور مخفی دور تا دور کار شده است و روی این باکس ها، از لایت های SMD برای نور مخفی استفاده شده است.

همانطور که می دانید، برای اجرای سقف کاذب از متریال کناف استفاده می شود. کناف ، متریالی است سبک ، ارزان قیمت و همینطور با سرعت اجرای بالا که به شما قابلیت اجرای طرح های مختلف بر روی سقف و دیوار را می دهد.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این پروژه اجرای کناف را مشاهده نمایید:

همانطور که در تصاویر مشخص است، در وسط سقف فضای نشیمن، یک لوزی نسبتا بزرگ به عنوان جای لوستر اجرا شده است. همین طرح، در اتاق خواب ها نیز اجرا شده است البته با کمی تغییر ولی اصل طرح همان لوزی ای است که در فضای نشیمن کار شده است.

اگر قصد اجرای سقف کاذب با متریال کناف برای فضای نشیمن (پذیرایی) و همینطور اتاق خواب های منزل تان را دارید، این نمونه سقف اجرا شده، در این پروژه می تواند یک نمونه ساده ایده گرفتن باشد. شما می توانید یک سیستم نور مخفی را در فضای منزل مسکونی تان به سادگی اجرا کنید (در کمترین زمان ممکن) و به این شکل فضای داخلی منزل شما بسیار زیبا و مدرن خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در رابطه با اجرای سقف کاذب کناف و همینطور استعلام قیمت اجرا، می توانید با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

 

شرکت کناف پارس آوات

کناف کاری سقف نشیمن و اتاق خواب منزل

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>