اجرای کناف برای سقف مغازه

کناف سقف مغازه، طرح کناف سقف مغازه

اجرای کناف برای سقف مغازه

اگر مغازه دار هستید و به دنبال این هستید که برای سقف مغازه و نورپردازی آن فکری بکنید، برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. بر کسی پوشیده نیست که سقف مغازه و نورپردازی آن در زیبایی و مدرن بودن مغازه بسیار موثر است. از این رو این که یک طرح خوب را بر روی سقف پیاده سازی و در نهایت روی این طرح نورپردازی را انجام دهید، بسیار حائز اهمیت است.

برای اجرای یک طرح خوب بروی سقف مغازه و فروشگاه، سریعترین و مناسب ترین متریال کناف است. ورق کناف آماده است و تنها بر اساس طرح برش خورد و بر روی سازه نصب می گردد. از آنجایی که نیازی به گچکاری پس از کناف کاری وجود ندارد، سریعا می توان نقاشی سقف را نیز انجام داد و برای شما که مغازه دار هستید و سریعا باید مغازه خود را بازگشایی کنید، این سرعت در اجرای کار می تواند نکته ی بسیار مهمی باشد. در واقع برای سقف فروشگاه ها، کناف مناسب ترین متریال به لحاظ سرعت است. به لحاظ قیمت نیز نمی توان متریالی مناسب تر و ارزان تر صفحات گچی کناف پیدا کرد.

نکته دیگر اینکه می توان هر طرحی را بوسیله کناف بر روی سقف اجرا نمود.

در ادامه می توانید یک نمونه اجرای کناف بر روی سقف مغازه را مشاهده کنید. اگر در زمینه قیمت و … نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف مغازه، طرح کناف سقف مغازه کناف سقف مغازه، طرح کناف سقف مغازه

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>