دور باکس کناف دو پله با نور مخفی برای کجا مناسب است؟

دور باکس کناف دو پله با نور مخفی
سقف کاذب کناف باکس دو پله

توضیحاتی در رابطه با دور باکس با کناف و نور مخفی دو پله

شاید اصلاح دور باکس به گوشتان خورده باشد. مخصوصا اگر بخواهید برای خانه و یا محیط کارتان از سقف کاذب کناف استفاده نمایید. اصلاح دور باکس اشاره به این موضوع دارد که دور تا دور نشیمن یا پذیرایی خانه را سقف کاذب کناف کار کنید و سپس آن را نورپردازی نمایید.

به این دور باکس ، باکس نور مخفی هم گفته می شود. ساختار این باکس به این شکل است که سازه کناف با فاصله ۱۰ سانتی متری از سقف اصلی اجرا می شود و ورق کناف بصورت کاملا ساده ، با عرض حدودا ۴۰ سانتی متر روی این سازه اجرا می شود. سپس نور مخفی یا لامپ هالوژن در این قسمت کار می شود.

حالا این دور باکس یا باکس نور مخفی می تواند به دو شکل اجرا شود. باکس ساده نور مخفی و یا باکس دو پله و یا حتی سه پله.

باکس نور مخفی ساده (یک پله) برای کجا مناسب است؟

باکس نور مخفی ساده برای هر فضایی مناسب است. یعنی شما می توانید در نشیمن و یا محیط کار از این طرح استفاده نمایید و خروجی کار بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. فضای خانه یا محیط کار شما بسیار زیبا و مدرن خواهد شد.

مسئله بسیار مهم در مورد باکس نور مخفی ساده، توجه به ارتفاع سقف است. اگر ارتفاع سقف شما کوتاه باشد، بهتر است که دور باکس یا باکس نور مخفی بصورت ساده و یک پله کار شود. اما اگر ارتفاع سقف بلند باشد دست شما باز است و محدودتی نخواهید داشت.

دور باکس دو پله کناف با نور مخفی برای کجا مناسب است؟

مانند باکس ساده ، دور باکس دو پله نیز برای فضای مسکونی یعنی منزل و همینطور محیط کار مانند شرکت و مغازه مناسب است. یعنی شما می توانید از این طرح در هر فضایی استفاده نمایید.

نکته اینجاست که برای اجرای این سبک از سقف کاذب کناف ، بهتر است که ارتفاع سقف از ۲.۸ متر کمتر نباشد. یعنی ارتفاع سقف باید ۲.۸ متر و بیشتر باشد. چرا؟ دلیل این امر واضح است. سقف کاذب ارتفاع سقف را کاهش می دهد و اگر قرار باشد دو بار کاهش ارتفاع داشته باشیم، ارتفاع سقف اصلی باید بلند باشد تا فضا حس خفگی نداشته باشد.

بنابراین نکته مهم در مورد دور باکس دو پله نور مخفی با کناف این است که ارتفاع سقف از ۲ متر و ۸۰ سانتی متر کمتر نباشد.

در این بخش کوشیدیم به زبان ساده، به شما بگوییم که باکس نور مخفی یا دور باکس کناف چیست. همچنین مفاهیم باکس یک پله یا ساده و باکس دو پله را برای شما توضیح دادیم. امیداوریم از این توضیحات استفاده لازم را نموده باشید. مخصوصا اگر قصد دارید برای منزل یا محیط کارتان سقف کاذب اجرا نمایید و به دنبال طرح مناسب هستد.

اگر در رابطه با اجرای کناف نیاز به مشاوره دارید و یا قصد سفارش اجرای سقف کاذب کناف و یا استعلام قیمت روز اجرای کناف را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>