نمونه ای از اجرای باکس نور مخفی و هالوژن با کناف

باکس نور مخفی و هالوژن کناف
نمونه اجرای سقف کاذب دکوراتیو و نور مخفی

نمونه ای از اجرای باکس نور مخفی و هالوژن با کناف

در این مطلب به بررسی نمونه ای ساده از اجرای کناف پرداخته ایم. در این پروژه ، کناف بصورت دکوراتیو برای ساخت باکس نور مخفی دور تا دور فضای نشیمن و همینطور آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است.

معمولا همراه با باکس نور مخفی، برای تامین روشنایی فضا از لایت هالوژن نیز استفاده می شود. بسیاری از دوستان در تماس با شرکت پارس آوات و یا در محل پروژه از ما می پرسند که فاصله لایت های هالوژن (یا بعبارت صحیح تر پنل ال ای دی دایره ای) را چقدر بگیریم؟ یعنی فاصله دو لامپ یا دو پنل از هم چقدر باشد.

در پارسخ به این سوال گفت که این موضوع بستگی کامل به توان پنلی که شما خریداری می کنید خواهد داشت اما اگر پنل استاندارد ۷ وات خریداری می کنید، فاصله ی بین لایت ها معمولا ۱ متر یا ۱.۲۰ متر خواهد بود. یعنی ۱۰۰ سانتی متر یا ۱۲۰ سانتی متر.

این فاصله معقول و استاندارد است. بیشتر از این روشنایی فضا بسیار زیاد و کمتر هم باعث می شود که روشنایی فضای شما کمتر شود!

همچنین در پاسخ به این که هالوژن (پنل ال ای دی) چه رنگی باشد هم باید این طور گفت که معمولا این پنل ها در سه رنگ عرضه می شوند. لایت یخی (سفید) ، نچرال یا طبیعی (ترکیب سفید و زرد) و در نهایت آفتابی. در انتخاب رنگ هم پیشنهاد ما به شما این است که لامپ را به دو رنگ سفید و نچرال خریداری نمایید و در هنگام نصب هم ، لایت ها را بصورت یکی در میان کار کنید. به این شکل می توانید لامپ ها را توسط کلید دو پل کنترل کنید و اگر همه لامپ ها هم با هم روشن کنید، باز هم نور ترکیبی خیلی خوبی داشت. نه خیلی سفید و نه خیلی زرد!

از این موضوعات که بگذریم، در این پروژه برای باکس نور مخفی ساده دور تا دور نشیمن کار شده است و در قسمت آشپزخانه نیز همین طرح مورد اجرا قرار گرفته است. روی این سقف دکوراتیو که عرض ۴۰ سانتی متری دارد، از نور مخفی رنگ انبه ای استفاده شده است و برای هالوژن هم لایت ها به همان ترتیبی که بالاتر اشاره شد، به صورت یکی در میان کار شده اند.

اگر قصد اجرای باکس نور مخفی با کناف برای آشپزخانه و نشیمن منزل تان را دارید، می توانید جهت استعلام قیمت حدودی کارتان با شرکت کناف پارس آوات از طریق شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

بعد از استعلام قیمت حدودی ، که بر اساس متراژی که شما اعلام می کنید به شما اعلام می شود، در صورت هماهنگ بودن شما، برای اندازه گیری دقیق و اعلام قیمت دقیق، با شما هماهنگی های اولیه به عمل می آید.

مدت زمان اجرای کناف  یا همان کناف کاری ، به متراژ کار شما بستگی خواهد داشت اما از آنجا که کناف متریال سریع الاجرایی است، در کمترین زمان ممکن این کار انجام خواهد شد. به عنوان مثال برای یک پذیرایی ۵۰ الی ۷۰ متری ما نیاز به سه روز خواهم داشت تا باکس نور مخفی کناف را بطور کامل اجرا نماییم.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>