دیوار کاذب ارزان با کناف

دیوار کاذب ارزان با کناف

دیوار کاذب ارزان با کناف

کناف متریالی است که به دو منظور اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. کناف بر روی سقف و کناف بر روی دیوار. کناف هم می تواند به عنوان متریال اصلی و پوششی مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان متریال دکوراتیو.

منظور از متریال اصلی این است که می توانیم دیوارهای ساختمان نوساز را با کناف بپوشانیم. این موضوع در مورد سقف هم صدق می کند. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از استفاده از کناف به عنوان متریال اصلی یا پوششی دیوار را مشاهده می نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، دیوار اصلی ساختمان با بلوکه های بتنی کار شده است و بر روی این دیوار بتنی، سازه کناف یا بعبارت دیگر شاسی کشی انجام شده است و بر روی این سازه فلزی سبک، پنل های گچی کناف توسط پیچ مخصوص نصب می گردند.

دیوار کاذب ارزان با کناف

اما کاربرد دیگر کناف که به آن اشاره نمودیم، کاربرد دکوراتیو آن است. یعنی شما می توانید از کناف نه به عنوان متریال اصلی بله به عنوان متریال دکوراتیو بهره ببرید. همه ما سقف کاذب به همراه نورپردازی به صورت مخفی را بر روی سقف دیده ایم. همچنین دیوارهای دکوراتیو که معمولا با نور مخفی همراه هستند. این کاربرد که در آن کناف متریال اصلی نیست را کاربرد دکوراتیو این متریال نامیده می شود. لازم به ذکر است، با توجه به قابلیت های کناف در اجرای انواع طرح های دکوراتیو، امروزه از کناف به عنوان اولین و آخرین متریال مورد استفاده برای اجرای طرح های دکوراتیو یاد می شود. علاوه بر این، کناف نسبت به متریال های مشابه دارای قیمت بسیار مناسبی است و در حقیقت ارزان ترین متریال ممکن برای اجرای دیوار و سقف کاذب است.

یکی دیگر از کارکردهای کناف ، استفاده از آن برای اجرای دیوار کاذب است. مانند آنچه در سقف کاذب اتفاق می افتد، می توان از کناف برای ایجاد دیوار کاذب نیز بهره گرفت. بسیار پیش می آید که شما در منزل مسکونی تان یا محیط کار، نیاز به ایجاد فضایی اتاق مانند یا فضایی نیمه بسته دارید. معمولا وقتی فضا کاملا باز باشد ما نیاز به ایجاد دیوار برای ایجاد فضای بسته داریم. به این منظور که اتاق هایی در فضای باز ایجاد نماییم. در این حین شما می توانید از متریال هایی نظیر آجر و در نهایت گچ و در نهایت دیوار چینی سنتی استفاده نمایید. این روش با توجه به اینکه این کار در فضای داخل ساختمان انجام می شود چندان رایج مورد پیشنهاد نیست. در مقابل امروزه از سیستم های کناف برای ایجاد دیوار کاذب ارزان و یا دیوار جداکننده استفاده می شود.

دیوارهای کناف معمولا با ضخامتی در حدود ۱۰ سانتی متر ایجاد می شوند و مقاومت بسیار خوبی دارند. البته لازم است بدانید این دیوار ها توخالی هستند. روش کار بدین شکل است که در محلی که قصد داریم دیوار کاذب ایجاد نماییم، شاسی کشی کناف انجام شده و پنل های کناف بر روی این شاسی نصب می گردند. سپس اقدام به بتونه کاری و نقاشی این دیوار کاذب می کنیم.

با توجه به اینکه پنل های کناف خشک هستند، برای نقاشی کردن دیوار نیاز به زمان نخواهیم داشت. اگر از روش سنتی ایجاد دیوار یعنی آجر و گچ استفاده نمایید، علاوه بر هزینه بالا، شما در هر مرحله نیاز به خشک شدن خواهید داشت که خشک شدن گچ زمان زیادی از شما خواهد گرفت تا دیوار شما آماده نقاشی شود.

دیوار کاذب ارزان

کناف یک متریال مدرن است. این تکنولوژی آلمانی نتبیجه پیشرفت دانش بشر در زمینه ساخت و پوشش دیوار و سقف است. این متریال در حقیقت گچ فشرده خشک شده است که در محل پروژه پنل های آن بر اساس نیاز برش خورده و بر روی سازه مربوطه نصب می گردند. کناف و تمامی دیوارها و سقف هایی که با کناف ایجاد می گردند، در مقابل تمام سیستم های مشابه ایجاد سقف و دیوار کاذب، قیمت تمام شده پایین تری خواهند داشت. از این رو به کناف عنوان دیوار کاذب ارزان اتلاق می گردد.

دیوار کاذب ارزان با کناف دیوار کاذب ارزان با کناف دیوار کاذب ارزان با کناف دیوار کاذب ارزان با کناف  دیوار کاذب ارزان با کناف

اگر در رابطه با اجرای کناف ، قیمت کناف و … سوالی در ذهن دارید، می توانید از تماس با مشاورین خود در پارس آوات پرسش خود را مطرح نمایید. همچنین شما می توانید جهت خرید پنل های خام کناف و یا سفارش اجرای پروژه با کناف با پارس آوات در تماس باشید.

علاوه بر تماس می توانید پرسش یا درخواست خود را از طریق بخش زیر نیز مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمانن ممکن پاسخ مناسب سوال شما را خواهند داد.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>