سقف کاذب کناف شیاری مدرن ، نمونه کار

سقف کاذب کناف شیاری مدرن
اجرای سقف دکوراتیو با کناف

سقف کاذب کناف شیاری مدرن ، نمونه کار

اگر قصد دارید برای سقف منزل مسکونی تان ، سقف ویلا ، مغازه ، فروشگاه ، دفتر کار و …، از سقف کاذب دکوراتیو کناف استفاده کنید، نمونه ارائه شده در این بخش را مشاهده نمایید.

شاید یکی از مدرن ترین و زیباترین طرح هایی که می توان بر روی سقف اجرا نمود، اجرای سقف کاذب با کناف به صورت شیاری باشد. این روش استفاده از کناف ، به لحاط هزینه کمی گران تر از طرح های دور باکس نور مخفی است اما طبیعتا بسیار متفاوت تر و زیبا تر از آنچه تا بحال دیده اید اجرا می شود!

در ادامه می توانید ببینید که چطور یک مستطیل به رنگ مشکی در وسط سقف کار شده است. تا بحال تمامی طرح های کناف را به این شکل می دیدیم که پایین تر از سقف اصلی بودند اما در این طرح، بخش مشکی رنگ به سمت داخل رفته و مانند یک شیار است!

برای اجرای این سقف دکوراتیو، لازم است که ابتدا سقف اصلی به طور کامل با کناف کار شود و سپس این سقف کناف در بخش شیارها تخلیه شوند یعنی در این بخش، سازه کناف بصورت تو خالی اجرا گردد. از این رو ابتدا باید کل سقف را برای اجرای کناف شاسی کشی نمود و سپس در تمامی سقف ، ورق کناف را کار کرد. در نهایت بخشی که مربوط به شیار است خالی خواهد ماند تا پس از نقاشی به شکلی که می بینید در آید.

در پروژه قبلی که مورد بررسی قرار گرفت هم دقیقا شیار روی سقف به همین شکل و همین روش ایجاد شده بود. در ادامه می توانید پروژه قبلی را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

اجرای طرح مدرن شیاری بر روی سقف با کناف

چنانچه قصد اجرای کناف بصورت دکوراتیو برای منزل مسکونی یا محل کارتان را دارید، می توانید جهت هماهنگی بازدید، استعلام قیمت اجرا ، مشاوره در رابطه با طرح و … با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>