اجرای سقف کاذب کناف و نورمخفی برای منزل مسکونی

اجرای سقف کاذب کناف منزل

اجرای سقف کاذب کناف و نورمخفی برای منزل مسکونی

در نمونه ای که در این بخش مشاهده می نمایید، کناف برای اجرای سقف کاذب در یک منزل مسکونی مورد استفاده قرار گرفته است. در این منزل مسکونی، دور تا دور نشیمن یک فضای خالی در نظر گرفته شده است و در نهایت این فضای خالی با نور مخفی به رنگ سبز کار شده است. هدف از اجرای کناف بدین شکل ایجاد فضایی خاص بوده است که با موفقیت انجام شده است.

از فضای دور تا دور سقف که فاصله بگیریم، در فضای میانی سقف نیز لایت های خطی بسیار زیبایی کار شده است که نور محیط را تامین می کنند. روش کار در چنین فضاهایی به این شکل است که در هنگام کناف کاری ، جای لایت ها بر روی سقف بطور دقیق مشخص شده و خالی می شود تا برق کار پس از کناف کاری و نفاشی بتواند لایت ها را نصب کند.

این نمونه می تواند نمونه بسیار خوبی برای ایده گرفتن باشد. اگر قصد دارید سقف نشیمن یا هر جای دیگری از منزل تان را با کناف کار کنید و یک سقف کاذب مدرن همراه با نورپردازی ایجاد نمایید، می توانید از نمونه ها و ایده های گرد آوری شده در وب سایت پارس آوات استفاده نمایید. از ستون سمت راست، می توانید نمونه های سقف کاذب برای قسمت های مختلف را مشاهده و ایده بگیرید.

اگر در رابطه با اجرای کناف پرسشی در ذهن دارید و یا قصد سفارش اجرای کارتان را داریدف می توانید در ساعات اداری با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کاذب کناف منزل اجرای سقف کاذب کناف منزل اجرای سقف کاذب کناف منزل اجرای سقف کاذب کناف منزل

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>