اجرای کناف روی سقف و نقاشی کناف

اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف

اجرای کناف برای سقف و رنگ آمیزی کناف

در باور بسیاری افراد، کناف همان باکس های نور مخفی است که دور تا دور اتاق نشیمن کار می شوند. اما کناف متریالی است که در ساختمان های امروزه، به عنوان پوشش دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی همان دیوار معمولی ساختمان. اما عادت کرده ایم کناف را با یک اختلاف از سطح اصلی ببینیم. مثلا یک باکس. این تنها استفاده دکوراتیو از کناف است و کناف کاربردهای گسترده ای دارد.

اما در این بخش شما می توانید نمونه ای از کناف و در نهایت رنگ روی کناف را مشاهده نمایید. بسیاری از افراد کناف را یک دیوار سفید فرض می کنند. کناف همان گچ است در حالت فشرده. بنابراین می توان کناف را نقاشی نمود و یا بر روی آن کاغذ دیواری چسباند. این تصاویر مربوط به اجرای کناف برای یک دفتر اداری است که با رنگ های مختلف نقاشی شده است.

در این تصاویر همانطور که مشاهده می نمایید، کناف بر روی سقف حرکت کرده و روی دیوار ادامه می یابد. در بعضی قسمت ها هم نورپردازی انجام شده است که زیبایی این رنگ ها را دوبرابر نموده است.

برای سفارش اجرای کناف ، اطلاع از قیمت ها و استعلام هزینه های اجرایی می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف اجرای کناف روی سقف ، نقاشی کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>