ایده ای برای اجرای سقف کاذب کناف منزل مسکونی

طرح سقف کاذب کناف پذیرایی

ایده ای برای اجرای سقف کاذب کناف منزل مسکونی

برای اینکه چه طرحی را بر روی سقف منزل تان کار کنید، گزینه های زیادی پیش روی شماست. می توانید طرح های متفاوتی را انتخاب کنید. طرح هایی ساده، مدرن، کلاسیک و … . اما برای اجرای سقف کاذب حتما باید به سراغ کناف بیاید. چرا که کناف سبک ترین، ارزان ترین و البته انعطاف پذیرترین متریال به لحاظ قابلیت اجرای طرح های مختلف است.

در همین راستا اگر به دنبال طرح و ایده برای اجرای سقف کاذب باشید، ما در وب سایت کناف پارس آوات، نمونه های بی شماری از ایده ها را در اختیار شما قرار داده ایم. برای مثال کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید تا نمونه هایی از اجرای کناف برای فضای پذیرایی منزل را مشاهده نمایید:

طرح های کناف سقف پذیرایی

در این بخش، نیز در ادامه معرفی نمونه ها، ایده ها و طرح ها، به سراغ یک فضای مسکونی دیگر رفته ایم. در این فضای مسکونی کناف به شکلی کار شده است که مستطیل های کوچک در فضای وسط باقی مانده اند و نورپردازی شده اند. این یک طرح دکوراتیو، ساده و البته زیباست و شما می توانید با هزینه نه چندان زیاد، چنین طرحی را بر روی سقف منزل تان اجرا نمایید.

در ادامه می توانید ببینید که سقف اتاق خواب نیز با کناف اما به شکل ساده کار شده است که این سادگی برای اتاق خواب، امری ضروری به نظر می رسد.

اگر قصد دارید برای کناف کاری سقف یا دیوار منزل تان اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم مشاوره ای با کارشناسان پارس آوات داشته باشید. ما موضوع را بیشتر برای شما باز خواهیم کرد. به لحاظ زمان بندی و قیمت نیز ذهنیت شما را تغییر خواهیم داد.

طرح سقف کاذب کناف پذیرایی طرح سقف کاذب کناف پذیرایی طرح سقف کاذب کناف پذیرایی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

3 پاسخ به “ایده ای برای اجرای سقف کاذب کناف منزل مسکونی”

  1. با سلام، من در آغاز ساخت یک منزل ویلایی یک طبقه ۱۰۰ متری دو خوابه در شهرک طالقان هستم. پس از مطالعه و دیدن نمونه کارهای شما، خیلی علاقمند شده ام که از تجربه و طرح های شما، با ایده اجرای شما کار بنای خود را تکمیل کنم، ولی اظهار نظرهای اطرافیان مرا کاملا گیج کرده، مخصوصا آنها می گویند هزینه اش بالا است. می توانم نظر شما را در مورد قیم داشته باشم…ممنونم 

  2. سلام منزل مادارای۵۰مترسقف آشپزخانه وپذیرای هست که سال گذشته ازگل گچ آماده استفاده کردم وامسال قصددارم گچ کاری کنم نمیخوام زیادسقف شلوغی داشته باشم بدلیل اینکه گچ کاری هم زمان برهست وهم کثیف کاری زیادداره یکی ازدوستان پیشنهادسقف کناف روداده خواستم ببینم هزینه آن چقدرمیشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>