کناف کاری توسط گروه پارس آوات

اگر پروژه ی کناف کاری چه برای دیوار، سقف، ساخت باکس، شلف و … را دارید، می توانید با گروه پارس آوات در تماس باشید. مشاوران شما در گروه پارس آوات آماده ارائه خدمات مشاوره درباره کناف به شما عزیزان هستند. در این راستا می توانید، با گروه شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.

معمولا پس از چند سال از گذر عمر ساختمان، دکوراسیون داخلی ساختمان برای ساکنین تکراری و دل زننده می شود. غیر از این، معمولا مشکلات تاسیساتی در خانه و محل کار و … پس از چند سال پیش نمی آید که ناگزیر است و به دلیل استهلاک ساختمان است. اما در صورتی که شرایط شما بدین صورت است، شما می توانید جهت مشاوره برای بازسازی منزل، محل کار، دفتر کار، فروشگاه و یا هر فضای دیگر، با کارشناسان خود در پارس آوات در تماس باشید. ما در پارس آوات می کوشیم با صرف هزینه ی بهینه، بهترین طرح و دکوراسیون را به شما پیشنهاد داده و خود گروه پارس آوات، تغییر دکوراسیون منزل و محل کار شما، را بر عهده خواهد گرفت.

کناف کاری

یکی از متریال هایی که در گروه پارس آوات بصورت تخصصی کار می شود، کناف است. کناف به دلایل زیر یک متریال مقرون به صرفه است که امروزه به وفور در تمام مناطق دنیا مورد استفاده است:

۱-مقرون به صرفه و مدرن

۲– جایگزین روشهای منسوخ و سنتی.

۳– سهولت /سرعت و دقت بالا

۴–  انعطاف پذیری بسیار بالا

۵– سبک بودن و عدم افزایش وزن ساختمان

۶– اجرا بصورت خشک و سریع

۷– خواص عایق بندی حرارتی /صوتی/رطوبتی و مقاوم در برابر زلزله

۸– انتخاب طرحهای بی شمار و شیک

۹– قابلیت اجرای انواع روکش ( رنگ / پوشش سلو لزی / کاغذ دیواری /نما سنگ وغیره

۱۰– تمیزبودن این حرفه در حین اجرا نسبت به مشاغل ساختمانی دیگر

بنابراین گروه پارس آوات می کوشد، برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار شما، با استفاده از کناف، طرح هایی مقرون به صرفه و البته مدرن ارائه دهد. با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف کاری

یک پاسخ به “کناف کاری توسط گروه پارس آوات”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>