استفاده از لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف پذیرایی

لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف
لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف

استفاده از لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف پذیرایی

بسیاری از مشتریانی که با شرکت کناف پارس آوات تماس می گیرند، می خواهند بدانند که سقف هایی که در آنها لامپ هالوژن و لایت های مشابه کار شده است چگونه درست می شوند. در حقیقت سوال اینجاست که متریال سقف چیست که این لامپ های هالوژن در آنها کار شده اند. در ادامه قصد داریم این موضوع را برای شما باز کنیم و به بررسی لامپ هالوژن سقف کاذب بپردازیم. این سقف های کاذب با کناف اجرا می شوند. با پارس آوات همراه باشید.

لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف
لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف

این لامپ های هالوژنی کوچک بسیار زیبا هستند و نور خوبی را برای فضای پذیرایی منزل و یا هر فضای دیگری که مورد استفاده قرار گیرند فراهم می کنند. علاوه بر این این لامپ ها کمک می کنند فضای پذیرایی و بطور کل منزل و آپارتمان شما کاملا مدرن به نظر برسد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به این لامپ ها روی سقف منزل تان علاقه مند هستید، تردید نکنید و از این لایت ها استفاده نمایید.

برای استفاده از لامپ های هالوژنی روی سقف ، ابتدا باید زیرسازی مورد نیاز ایجاد شود. منظور از زیرسازی مورد نیاز این است که ابتدا باید سقف کاذب روی سقف ایجاد گردد و این لامپ ها روی سقف کاذب نصب شوند.

لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف
لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف

روال اجرای سقف کاذب و لایت هالوژنی

برای اجرای سقف کاذب بطور معمول از کناف استفاده می شود. ابتدا کل سقف توسط سازه های کناف شاسی کشی می شود و سپس ورق های کناف بصورت برش خورده بر روی این سازه ها نصب می شوند. در هنگام برش و نصب ورق های کناف ، به تعداد لامپ هالوژنی که قصد دارید روی سقف نصب نمایید، جای لایت ها خالی می شو تا پس از اتمام کار در این نقاط لایت ها نصب شوند.

البته لازم است بدانید که در هنگام کناف کاری برق کار باید سیم کشی های مورد نیاز برای لامپ ها را انجام دهد چرا که سیم کشی ها کاملا زیر کار هستند.

این پروسه ساده که توضیح داده شد، کل چیزی است که باید برای داشتن یک پذیرایی زیبا وشیک انجام داد. خوب است بدانید که شرکت کناف پارس آوات بخش کناف کاری را به طور تمام و کمال برای شما تحویل می دهد.

لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف
لامپ هالوژن در سقف کاذب کناف

چه کنیم که فضا بیش از حد تاریک نباشد؟

بسیاری از دوستان می خواهند بدانند که اگر از لامپ هالوژنی استفاده کنند، فضای پذیرایی منزل شان بیش از حد تاریک نمی شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که میزان نور مناسب برای هر کس و هر خانه متفاوت است. این که با این لامپ ها خانه شما تاریک نباشد بستگی به این دارد که چقدر بخواهید پذیرایی تان روشن باشد.

اگر حس می کنید که فضای پذیرایی شما تاریک خواهد بود، می توانید در کنار این لامپ ها از نورهای فراگیر تر مثل لوستر هم استفاده کنید. در مبحث نورپردازی فضا ، قانونی به نام میزان نور فضا وجود دارد که با نام لوکس نور شناخته می شود. اینکه یک فضا چقدر باید نور داشته باشد به مسائل مختلف از جمله متراژ ، رنگ بندی فضا و … بستگی دارد. با توجه به این مسائل شما می توانید بفهمید که برای روشنایی پذیرایی تان به چند لوکس نور نیاز خواهید داشت. با توجه به لوکس نوری که هر لامپ هالوژن تامین می کند، می توان تعداد درست این لامپ ها را برآورد نمود. اگر جهت خرید لامپ به خیابان لاله زار تهران تشریف ببرسید، فروشنده ها این موضوعات را برای شما تشریح خواهند کرد.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه های بیشتر از لامپ هالوژن سقف کاذب کناف را مشاهده نمایید. برای دریافت مشاوره بیشتر در این زمینه، استعلام قیمت حدودی کناف کاری پذیرایی منزل تان و درخواست بازدید می توانید با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>