اجرای سقف کاذب مدرن برای ویلا

اجرای سقف کاذب مدرن برای ویلا
نمونه اجرای شده کناف برای سقف ویلا

اجرای سقف کاذب مدرن برای ویلا

در این بخش به بررسی نمونه ای از اجرای سقف کاذب کناف برای یک ویلا پرداخته ایم! همانطور که می دانید بسیاری از ویلاها بصورت دوبلکس هستند. ویلاهای دوبلکس یا همان دو طبقه، به شکلی هستند که فضای نشیمن در طبقه اول جای می گیرد و در طبقه بالا ، معمولا یک نشیمن کوچک و اتاق خواب ها قرار دارند.

پس در ویلاهای دوبلکس ما چند سقف متفاوت روبرو هستیم

  • سقف طبقه همکف یا نشیمن اصلی
  • سقف نشیمن طبقه بالا
  • سقف اتاق خواب ها

در این پروژه، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، برای هر کدام از سقف ها یک طرح متفاوت اجرا شده است. برای سقف نشیمن طبقه همکف از یک طرح شبکه ای بسیار زیبا استفاده شده است. این مدل سقف را در کمتر جایی می بینیم چرا که طرح نسبتا وقت گیر است. اما خروجی کار بسیار زیبا و متفاوت است.

برای سقف نشیمن طبقه اول، از یک طرح مورب استفاده شده است. صفحات کناف به شکل شیب دار کار شده اند. شیب پلکانی که بین این صفخات نور مخفی استفاده شده است.

برای اتاق خواب ها هم از باکس نور مخفی به شکل استفاده شده است. البته که سقف کاذب کار شده برای اتاق خواب ها بسیار متفاوت و مدرن و زیباست. یعنی طرح کار شده به شکل باکس هم بسیار با سلیقه و زیبا و متفاوت کار شده!

در ادامه می توانید این نمونه سقف های کار شده را مشاهده نمایید:

پس در این ویلا، سه طرح متفاوت کناف برای سقف کار شده است. این یکی از مهم ترین قابلیت های کناف است که شما می توانید بوسیله ی آن، طرح های متفاوت سقف کاذب را اجرا نمایید!

پنل های کناف این قابلیت را دارند که در محل پروژه، برش خورده و بر روی سازه کناف نصب شوند! برای این کار ابتدا لازم است شاسی کشی کناف مطابق طرح انجام شود و سازه کناف نصب شود. سپس ورق های کناف بر روی این سازه اجرا می شوند.

اگر قصد دارید برای ویلای شخصی تان یا همینطور منزل مسکونی، از کناف استفاده نمایید، می توانید از طریق شماره های زیر جهت دریافت مشاوره و یا سفارش اجرای کناف، با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کناف پارس آوات

اجرای سقف کاذب مدرن برای ویلا

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>