اجرای سقف کاذب کناف به صورت دو پله برای نشیمن ویلا

سقف کاذب کناف به صورت دو پله برای نشیمن ویلا
سقف کاذب کناف به سبک نئو کلاسیک

اجرای سقف کاذب کناف به صورت دو پله برای نشیمن ویلا

در این بخش قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های شرکت کناف پارس آوات بپردازیم. در این پروژه ، برای نشیمن ویلا، سقف کاذب کناف بصورت باکس نور مخفی دور تا دور کار شده است.

اگر به تصاویر دقت کنید، فضای داخلی این ویلا به سبک نئوکلاسیک دیزاین شده است. بنابراین کارفرما درخواست داشت که سقف به شکلی متفاوت و نزدیک به این سبک اجرا شود.

به همین سبب، سقف کاذب در این پروژه به صورت دو پله کار شده است که در تصاویر مشاهده می نمایید:

علاوه بر نشیمن در این پروژه، اتاق خواب ها نیز به صورت سقف کاذب دور تا دور با نور مخفی کار شدند که در تصاویر مشاهده می نمایید.

در این پروژه از کناف استفاده شده است.  همانطور که می دانید، برای اجرای سقف کاذب و نور مخفی ، هیچ متریالی به اندازه کناف سریع و ارزان نیست. اجرای کناف بسیار سریع انجام می شود. از طرف دیگر، قیمت کناف در مقایسه با دیگر متریال های مشابه بسیار معقول است.

برای اجرای سقف کاذب برای هر فضایی می توانید با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

همچنین شما می توانید جهت استعلام قیمت کناف و دریافت مشاوره در رابطه با اجرای طرح های مختلف با کناف ، با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف به صورت دو پله برای نشیمن ویلا
سقف کاذب کناف به سبک نئو کلاسیک

شرکت کناف پارس آوات

سقف کاذب کناف دو پله برای نشیمن

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>