در دل دیوار کناف چه می گذرد؟ بخش ۱

دیوار کناف،اجرای کناف

در دل دیوار کناف چه می گذرد؟ بخش ۱

بسیاری از کسانی که با ما در پارس آوات تماس می گیرند، به دنبال این هستند که اطلاعات اولیه راجع به متریال کناف کسب نمایند. با این که کناف متریالی است نسبتا قدیمی و سالهاست که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد، اما بسیاری از افراد به دلیل این که تا کنون با این متریال کار نکرده اند، آشنایی چندانی با آن ندارند. بنابراین در این بخش تصمیم گرفتیم بصورت تصویری برای شما مراحل اجرای کناف را شرح دهیم تا کمی با کم و کیف اجرای این متریال آشنا گردید.

کناف در واقع نام برندی است آلمانی که سالهای طولانی است در کشور آلمان و بسیاری از کشورهای دنیا در حال تولید متریالی است از جنس گچ یا به اصطلاح صحیح تر، گچ برگ. محصولات تولیدی این برند نیز با همین نام شناخته می شوند و وقتی صحبت از کناف می شود، در مورد این ورق های گچی آماده صحبت می کنیم. ورق های کناف، در مدل های مختلف و برای کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

برای ساخت یک دیوار کناف همانطور که در تصویر بالا و پایین مشاهده می نمایید، ابتدا سازه کناف پیاده سازی شده و سپس ورق ها بر روی این سازه، پیاده سازی می گردند. در نهایت با بسته شدن تمام جهات سازه، دیوار کناف حاضر است. در میان این دیوارها نیز می توان از عایق پشم سنگ برای فیلتر کردن صدا استفاده نمود که با چگالی های مختلف، توان فیلترینگ متفاوتی دارند.

دیوار کناف،اجرای کناف

به همین ترتیب می توان کناف را برای سقف نیز مورد استفاده و بهره برداری قرار داد.

در بخش دوم این مطلب، بقیه این داستان را برای شما تعریف خواهیم نمود. در بخش بعد خواهید دید که چطور این سازه و ورق های گچی، تبدیل به دیوارهای زیبا و مدرنی خواهند شد که در ساختمان ها می بینیم.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>