اجرای سقف کناف و باکس نور مخفی در منزل مسکونی، سعادت آباد

اجرای کناف،کناف سقف،سقف کاذب کناف،باکس نور مخفی کناف

اجرای سقف کناف و باکس نور مخفی در منزل مسکونی، سعادت آباد

در این قسمت قصد داریم نگاهی به یکی دیگر از پروژه های شرکت کناف پارس آوات بیاندازیم. پروژه بازسازی منزل مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران که سقف این واحد ابتدا تخریب و سپس با کناف مجددا سقف اجرا شد. این سقف کاذب ۱۰ سانتیمتر از سقف اصلی پایین آمده است تا قابلیت نورپردازی و نور مخفی روی سقف ایجاد شود. همچنین در این پروژه، باکس نور مخفی کناف نیز دور تا دور فضای پذیرایی چرخانده شد.

در نهایت این منزل از یک حالت قدیمی، به یک فضای مدرن تبدیل شد. از آنجایی که امکان عکاسی در پروژه های مسکونی پس از اجرای کناف ، نقاشی و نورپردازی وجود ندارد و مالک اجازه چنین امری را نمی دهد، شما تنها تصاویری از پایان اجرای کناف قبل از نورپردازی را مشاهده می نمایید.

از جمله ویژگی های کناف این است که سرعت اجرای بسیار بالایی دارد. یعنی سقف و باکس نور مخفی در نهایتا دو الی سه روز تمام شده و کار تحویل مشتری می شود. به کناف درای وال (Dry Wall) یا دیوار خشک گفته نیز می شود. دلیل این امر این است که کناف پس از اجرا تحویل مشتری است و مانند گچکاری نیاز به خشک شدن گچ نیست. در اکثر پروژه ها زمان حرف اول و آخر را می زند و کارفرما نیاز به اتمام سریع کار دارد. در این حالت شما نمی توانید از گچ استفاده نمایید چرا که زمان مورد نیاز برای خشک شدن گچ و آماده شدن زیرکار برای نقاشی بسیار طولانی است. از این رو کناف متریال جایگزین بسیار مناسبی است.

از طرف دیگر قیمت کناف بسیار پایین بوده و استفاده از آن کاملا مقرون به صرفه است. اگر شما نیز قصد دارید سقف منزل مسکونی، مغازه یا محیط کارتان را تغییر دهید و آن را با کناف کار کنید، می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف،کناف سقف،سقف کاذب کناف،باکس نور مخفی کناف اجرای کناف،کناف سقف،سقف کاذب کناف،باکس نور مخفی کناف

قبل از اجرای کناف :

اجرای کناف،کناف سقف،سقف کاذب کناف،باکس نور مخفی کنافاجرای کناف،کناف سقف،سقف کاذب کناف،باکس نور مخفی کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>