اجرای کناف سقف کاذب منحنی و طرح دار

سقف کاذب منحنی،اجرای کناف

اجرای کناف سقف منحنی و طرح دار

پس از سقف های نور مخفی و ساده که بصورت خطی کار می شوند، یکی از محبوب ترین انواع سقف کناف، سقف کاذب منحنی و طرح دار است. در سقف کاذب منحنی، کناف بصورت طرح های منحنی شکل روی سقف کار می شود. از جمله محاسن متریال کناف نسبت به دیگر متریال ها این است که با کناف می توان هر طرحی را روی سقف یا دیوار اجرا نمود.

در واقع روش کار این است که پنل های آماده کناف طبق نقشه با شابلون بصورت برش های کوچکتر بریده شده و از کنار هم قرار گرفتن تکه های کوچکتر طرح هایی که مشاهده می کنید ساخته می شود. در نهایت روی کناف بتونه کاری و نقاشی می شود و پس از نورپردازی، سقف کاذب به شکلی که مشاهده می نمایید در خواهد آمد.

اگر چنین طرحی را برای سقف منزل یا محیط کار در نظر دارید، برای اجرا و استعلام هزینه ها می توانید با پارس آوات در تماس باشید.

اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی

سقف کاذب منحنی،اجرای کناف

نحوه اجرای کناف برای سقف کاذب طرح دار

اجرای کناف،سقف کاذب منحنی اجرای کناف،سقف کاذب منحنی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>