نمونه سقف کاذب کناف برای دفتر کار

سقف کاذب کناف برای دفتر کار

نمونه سقف کاذب کناف برای دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار از اهمیت ویژه ای برای هر شرکتی برخودار است. چرا که شخصیت و کاراکتر برند را مشخص می کند. وقتی عملیات بازسازی و تغییر طراحی و دکوراسیون دفتر کار مطرح می شود، یکی از آیتم های ویژه، سقف کاذب و نورپردازی فضاست. برای اینکه بتوان مدیریت خوبی روی نورپردازی یک دفتر کار انجام داد، باید از سقف کاذب استفاده نمود.

سقف کاذب به طور معمول با کناف کار می شود و در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده بگوئیم کناف بهترین انتخاب برای برای ایجاد سقف کاذب است. با استفاده از ورق های کناف می توان سقف را به هر شکلی طراحی و اجرا و در نهایت نورپردازی نمود.

در این بخش، نمونه ای از یک دفتر اداری که توسط کناف ، سقف کاذب کار شده و در نهایت نورپردازی گردیده است. در دفاتر اداری، معمولا سقف بصورت ساده کار می شود و نمی توان از سقف های با طرح شلوغ استفاده نمود. به طور حتم سقف های شلوغ چندان برای فضاهای اداری جلوه مناسبی نخواهند داشت. بلکه یک سقف کاذب ساده به همراه یک نورپردازی مدرن می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. دقیقا مانند نمونه ای که در این بخش مشاهده خواهید نمود.

لازم به ذکر است این دفتر اداری نمونه کار شرکت پارس آوات نیست و تنها برای ایده گرفتن مطرح شده است. اگر قصد پیاده سازی و اجرای چنین سقفی دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم بود.

سقف کاذب کناف برای دفتر کار سقف کاذب کناف برای دفتر کار سقف کاذب کناف برای دفتر کار سقف کاذب کناف برای دفتر کار

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>