کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی

کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی

کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی

در راستای بررسی نمونه ها و طرح های کناف کاری سقف کلینیک و فضاهای پزشکی و درمانی، در این بخش به بررسی نمونه ای از اجرای کناف برای یک کلینیک پزشکی خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید، فضاهای درمانی شامل کلینیک ها و مطب ها، باید فضایی مدرن و شایسته ی شغل پزشکی داشته باشند. فضایی که ارباب رجوع و بیمار با مراجعه با آن، احساس خفقان نکند. بسیاری از پزشکان بویژه پزشکان قدیمی، در مطب های قدیمی ساز مشغول طبابت هستند و تمایلی به تغییر دکوراسیون و بازسازی مطب خود ندارند. اما در دنیای مدرن و امروزی، فضاهای درمانی نظیر کلینیک ها بر اساس سبک طراحی داخلی و معماری مدرن ساخته می شوند. از این رو نیاز است، که مطب های قدیمی بازسازی شده و فضای قدیمی و مستهلک شده، به فضایی مدرن تبدیل گردند و به ارباب رجوع احترام گذاشته شود.

از این مقدمه کوتاه که بگذریم، قصد داریم به بررسی کناف کاری سقف کلینیک دندانپزشکی بپردازیم. وقتی فضای یک کلینیک طراحی داخلی مجدد می شود و قرار است فضا تبدیل به یک فضای مدرن شود، نباید از بحث سقف و نورپردازی غافل شد. بلکه باید طرح هایی متناسب با طرح کلی فضا برای سقف در نظر گرفت. در این صورت، برای اجرای طرح های مختلف بر روی سقف، بهترین متریال کناف است. کناف به دلیل ماهیتی که دارد، این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که هر طرحی را بر روی سقف اجرا نمایید. در کل برای اجرای کارهای دکوراتیو بر روی سقف، دست شما بسیار باز خواهد بود.

از جمله قابلیت ها و ویژگی های کناف می توان به قیمت مناسب آن در برابر سایر متریال های مشابه نظیر گچ و رابیتس، اجرای سریع کناف ، سازه سبک، مقاومت بالا در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله و … اشاره نمود. علاوه بر این به دلیل خشک بودن پنل کناف، نیاز به منتظر ماندن برای نقاشی نیست! چراکه وقتی شما از گچ و رابیتس استفاده می کنید، باید صبر کنید تا گچ خشک شده و سپس اقدام به نقاشی نمایید. اما در کناف این موضوع مطرح نیست و شما بالافاصله پس از پایان کناف کاری می توانید نسبت به نقاشی اقدام نمایید. با توجه به اهمیت فاکتور زمان که به طور حتم برای هر کارفرمایی از اهمیت بالایی برخودار است، این موضوع می تواند بسیار حایز اهمیت باشد.

از سوی دیگر اشاره نمودیم که سازه کناف سبک است. این موضوع در ساختمان های با عمر بالاتر، بسیار مهم است. در صورت استفاده از سیستم گچ و رابیتس به علت سنگنین بودن، وزنی که به سازه ساختمان تحمیل می شود، می تواند در آینده شما را دچار مشکل کند. اما پنل کناف و سازه آن، بسیار سبک هستند و از این رو، وزن زیادی به سازه ساختمان تحمیل نخواهد شد. در ساختمان های قدیمی باید این موضوع هم توجه ویژه ای نمود.

در هنگام اجرای کناف ، جای لایت ها و سیستم نورپردازی بر روی سقف مشخص شده و پس از پایان مرحله کناف کاری و نقاشی، می توانید لایت ها را نصب نمایید. به این شکل، طرح مدرن بر روی سقف اجرا شده و یک نورپردازی مدرن نیز که از ضروریات یک فضای مدرن است، نیز به سقف اضافه شده است. در ادامه، دعوت می کنیم نمونه ای از اجرای یک طرح ساده و مدرن کناف برای سقف کلینیک دندانپزشکی را مشاهده و بررسی نمایید. اگر در حال بازسازی یک مطب یا کلینیک پزشکی هستید و یا قصد این کار را دارید، این طرح می تواند برای شما مفید باشد.

همچنین، برای استعلام قیمت کناف و اجرای آن ، سفارش اجرای کناف و دریافت مشاوره در زمینه طراحی و اجرای سقف کاذب برای فضای مطب و کلینیک و یا هر فضای دیگر، می توانید با مشاورین خود پارس آوات در تماس باشید.

کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی کناف کاری سقف کلینیک داندانپزشکی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>