کناف سقف پذیرایی گرد

کناف سقف پذیرایی گرد

کناف سقف پذیرایی گرد

کناف متریال است انعطاف پذیر. این جمله بدین معناست که تقریبا می توان هر طرحی را بوسیله ی متریال کناف بر روی سقف و دیوار اجرا نمود. طرح های دکوراتیو که می توانند به همراه نورپردازی مدرن، سبب زیبایی و مدرن به نظر رسیدن منزل مسکونی شما شوند.

بسیاری از افراد به طرح های دایره ای و علاقه مند هستند. برخی دیگر از افراد به طرح های صاف و مستطیلی شکل. جال است بدانید که متریال کناف به شما این قابلیت را می دهد که هر طرحی را بر روی سقف و یا دیوار اجرا نمایید. در ادامه در مورد اینکه چطور کناف به شما چنین قابلیتی را می دهد، صحبت خواهیم کرد. در این بخش، قصد داریم در مورد طرح های گرد و منحنی سقف کاذب با کناف و یا بعبارت دیگر کناف سقف پذیرایی گرد صحبت کنیم و نمونه هایی را ارائه نماییم. لازم است بدانید منظور از گرد تنها دایره وسط پذیرایی نیست بلکه منظور ما هر طرح منحنی کلی است که بر روی سقف می تواند اجرا گردد!

طرح های گرد با کناف

کناف متریالی است انعطاف پذیر! منظور از این جمله چیست؟ منظور این است که می توان از طریق ایجاد برش های مختلف روی ورق کناف با ابعاد و اندازه های مختلف و چسباندن این قطعات کنار هم (سوار کردن قطعات مختلف کناف بر روی سازه کناف) هر طرحی را بر روی سقف یا دیوار ایجاد نمود. طرح هایی که می توانند صاف و یا منحنی و گرد باشند.

خوب است بدانید کمتر متریالی این ویژگی ها را دارد که بتوان هر طرحی را با آن پیاده سازی نمود. از این جمله مهترین ویژگی های کناف است. علاوه بر این کناف دارای ویژگی های شاخص بسیاری است که این متریال را تبدیل به انتخاب اول و آخر برای اجرای انواع طرح بر روی سقف و یا بعابرت دیگر کناف سقف پذیرایی گرد می نماید. از جمله ی این ویژگی ها می توان به قیمت مناسب و رقابتی کناف ، سبک بودن این متریال و سازه ی آن، خشک بودن و عدم نیاز به زمان برای خشک شدن، سریع الاجرا بودن و … اشاره نمود.

بسیاری از افرادی که با پارس آوات برای اجرای سقف کاذب در فضای پذیرایی منزل شان تماس می گیرند، اعلام می کنند که به دنبال پیاده سازی یک طرح گرد در فضای پذیرایی هستند. از این رو بر آن شدیم تا در این بخش برخی طرح های گرد یا بعبارت صحیح تر منحنی شکل را ارائه نماییم. برای مشاهده ی این نمونه ها در ادامه با پارس آوات همراه باشید.

کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد کناف سقف پذیرایی گرد

اگر قصد دارید یکی از این طرح ها را برای فضای پذیرایی منزل تان پیاده سازی نمایید، می توانید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان پارس آوات در تماس باشید. همچنین علاوه بر این اگر در رابطه با اجرای کناف برای هر فضایی سوالی در ذهن دارید می توانید با ما در تماس باشید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>