کناف سقف آشپزخانه

یکی از جاهایی که استفاده از کناف در آن بسیار مرسوم است، آشپزخانه است. امروزه سقف بسیاری از آشپزخانه های ساختمان های مدرن و جدید با متریال کناف کار می شوند.

یکی از آیتم هایی که همواره در سقف کاذب کار شده با کناف مرسوم و مورد توجه بوده است، نورپردازی دور کناف یا سقف کاذب بوده است که در تصاویر زیر نیز این نورپردازی قابل مشاهده است.

پیشنهاد گروه پارس آوات این است که برای فضای آشپزخانه و سقف آن ابتدا طرحی را از ما تحویل بگیرید و بعد این طرح که مورد پسند شماست، روی سقف آشپزخانه شما اجرا می شود. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن، در کنار استفاده از کابینت و سایر اکسسوری های آشپزخانه بصورت مدرن، سقف کاذب با کناف و نورپردازی آن نیز می تواند بسیار اثر گذار باشد.

به عنوان نمونه برای درک بهتر موضوع،  اگر آشپزخانه در انتهای سالن پذيرايی قرار دارد و پنجره عبور نور قرار نگرفته، طبق اصول دکوراسیون و طراحی داخلی بايد از طرحی با رنگ روشن استفاده شود، ايجاد نور دهي بيشتر برای محيط از طراحي كناف دارای صفحات شيشه اي ( فلكسي) و يا استفاده از تايل ٦٠*٦٠ و لامپ های پر نور وكم مصرف گزينه خوبی به نظر می رسد، همچنین قسمت بالای كانتر آشپزخانه را مي توان از آباژورهای زيبا و پرنور استفاده كرد.

شما مي توانيد با استفاده از طراحي ساده و با نور مناسب در كناف سقف آشپزخانه محيطی زيبا و دلنشين را رقم بزنيد.

نكات فني و قابل توجه بدين شرح است كه ارتفاع كناف و يا تايل بيشتر ٢٠ سانت از سقف نباشد،

ارتفاع آرك اپن كناف بصورتي نباشد كه فضای آشپزخانه را تاريك و يا ديد داخل آشپزخانه را كور كند.

کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه کناف سقف آشپزخانه

گروه پارس آوات

طراحی و اجرای سقف های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>