پروژه های پارس آوات: اجرای سقف کناف منزل مسکونی قجاوند

اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف

پروژه های پارس آوات: اجرای سقف کناف منزل مسکونی قجاوند

در این بخش قصد داریم به یکی دیگر از پروژه های شرکت کناف پارس آوات بپردازیم. در این پروژه سقف کاذب یک منزل مسکونی به شکل و طرحی که در ادامه مشاهده می نمایید، اجرا شده است.

همانطور که می دانید، از قابیلت های کناف این است که می توان با آن انواع منحنی را اجرا نمود. این منحنی ها، بواسطه ی برش هایی که بر روی کناف بصورت قطعه قطعه ایجاد می شود، اجرا می گردد. تصاویری که در ادامه شاهده می کنید، مربوط به پایان کناف کاری است و پس از این، سقف بتونه و نقاشی شده و در نهایت لایت ها نصب شده و سقف نورپردازی شده ی بسیار زیبایی ایجاد خواهد گردید.

اگر شما تیز قصد اجرای کناف برای سقف یا دیوار منزل مسکونی یا محیط کار خود را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف اجرای سقف کناف،سقف کاذب کناف،اجرای کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>