نمونه سقف کاذب مدرن ساده برای پذیرایی

سقف کاذب مدرن ساده
نمونه اجرای سقف کاذب دکوراتیو با نور مخفی

نمونه سقف کاذب مدرن ساده برای پذیرایی

در این مطلب نمونه ای بسیار زیبا از اجرای سقف کاذب مدرن و ساده برای فضای پذیرایی یا همان نشیمن منزل را برای شما آماده نموده ایم.

اگر در حال بازسازی منزل مسکونی تان هستید و به دنبال ایده و طرحی ساده اما زیبا و دلنشین برای پذیرایی منزل تان هستید تا آن را اجرا نماییدف نمونه سقف کاذب دکوراتیو که در این طرح مشاهده می کنید ، می تواند کاملا مناسب شما باشد.

در این طرح ، سقف کاذب به صورت ساده به شکل باکس نور مخفی دور تا دور فضای نشیمن کار شده است. همانطور که در تصویر می بینید، در این سقف از نور مخفی به رنگ بنفش کار شده است. یکی از بزرگترین کاربردهای سقف کاذب این است که شما می توانید انواع نورپردازی را بر روی سقف پیاده سازی نمایید. از جمله نور مخفی.

سقف کاذب مدرن ساده
نمونه اجرای سقف کاذب دکوراتیو با نور مخفی

البته این مدل استفاده نور مخفی ، ساده ترین روش ممکن نورپردازی است. به غیر از این، می توان از لامپ های هالوژنی و SMD نیز استفاده نمود که نور بیشتری به فضا می دهند. در این فضای نشیمن ، نور مخفی تنها حالت دکوراتیو و جنله تزیینی دارد. نور اصلی توسط لوستر فلزی که در وسط کار شده است تامین می شود.

نکته ای که در این طرح وجود دارد این است که اگر برای فضای نشیمن منزل یا خانه ویلایی تان از سقف کاذب به شکل باکس دور تا دور استفاده می کنید، حتما لازم نیست وسط خانه نیز از سقف دکوراتیو برای جای لوستر استفاده کنید! بلکه می توانید مانند شکل فقط دور تا دور سقف کاذب دکوراتیو کار کنید و برای لوستر وسط از سیستم های روشنایی خلاقانه و متفاوت به شکل های دیگر مانند این تصویر استفاده نمایید.

سقف کاذب مدرن ساده
نمونه اجرای سقف کاذب دکوراتیو با نور مخفی

همانطور که می دانید برای اجرای این مدل سقف کاذب ، از کناف استفاده شده است. برای اجرای طرح های مشابه این طرح برای فضای پذیرایی منزل تان می توانید با شرکت کناف پارس آوات تماس بگیرید. ما سعی می کنیم بهترین راه حل ممکن را در کنار قیمت بهینه به شما ارائه نماییم:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>