نمایندگی کناف در تبریز

نمایندگی کناف در تبریز

نمایندگی کناف در تبریز

شرکت کناف پارس آوات به عنوان یک از بزرگترین مجریان کناف در ایران، در شهرهای بزرگ ایران دارای نمایندگی فروش و اجرای کناف می باشد. در این بخش می توانید شماره تماس و آدرس نمایندگی پارس آوت در شهر تبریز را مشاهده نمایید:

نمایندگی کناف تبریز

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

آدرس: تبریز، خیابان

طی سالیان گذشته بسیاری از تبریزی های گرامی، از شهر تبریز با شرکت کناف پارس آوات برای اجرای کناف تماس گرفته اند. دوستان ما به دنبال اجرای نمونه طرح های ارائه شده بر روی سقف و یا دیوار هستند که توسط پارس آوات ارائه شده است. از آنجایی که دفتر مرکزی شرکت پارس آوات در تهران واقع شده است و امکان اجرای پروژه در شهر تبریز میسر نبود، تصمیم بر این شد که نمایندگی شرکت کناف پارس آوات در تبریز راه اندازی گردد. لازم به ذکر است، همانطور که اشاره شد شرکت پارس آوات در شهر تهران مستقر است اما در شهرهای بزرگ ایران نظیر تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز دارای نمایندگی می باشد.

طرح های کناف سقف

همانطور که می دانید، کناف متریالی است که هم به عنوان متریال اصلی ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان متریال دکوراتیو برای اجرای سقف کاذب. به طور معمول در ساختمان های نوساز کناف یا بعبارت صحیح تر ورق های کناف، به عنوان پوشش اصلی دیوار مورد استفاده قرار می گیرند و سپس بر روی آنها نقاشی صورت می گیرد.

در ساختمان های ساخته شده، روال به این صورت است که معمولا کناف برای اجرای سقف کاذب و بصورت دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت در ساختمان های ساخته شده مالک اقدام به بازسازی ساختمان قدیمی خود می نماید و در این راستا، برای مدرن سازی فضای خود از کناف برای ایجاد سقف کاذب دکوراتیو متعاقب آن نورپردازی استفاده می نماید. در ادامه می توانید برخی طرح های اجرای کناف دکوراتیو بر روی سقف را مشاهده نمایید.

نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز

مدل های دیوار کناف

علاوه بر سقف، یکی از بزرگترین کاربردهای کناف اجرای دیوار است. مانند آنچه در مورد سقف ذکر شد، کناف می تواند به عنوان متریال اصلی ساختمان در ساختمان های نوساز و در نوسازی ها مورد استفاده قرار گیرد و هم اینکه به عنوان یک متریال دکوراتیو بر روی دیوار و برای ایجاد دکور مورد استفاده باشد. علاوه بر این، کارکرد دیگر کناف به عنوان دیوار، اجرای دیوار جدا کننده است. در فضاهایی که نیاز به تقسیم فضایی وجود دارد و باید دیواری در فضا ایجاد شود و تقسیم بندی اعمال گردد، کناف می تواند برای اجرای سریع دیوار جداکننده مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه نمونه هایی از اجرای کناف برای دیوار جداکننده و اجرای طرح های دکور و دکوراتیو با کناف بر روی دیوار را مشاهده می نمایید.

نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز نمایندگی کناف در تبریز

شرکت کناف پارس آوات، با سالها تجربه در زمینه فروش و اجرای کناف ، آمادگی ارائه خدمات اجرای کناف در شهر تبریز را دارد و نمایندگی کناف در تبریز در همین راستا راه اندازی شده است. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای کناف ، طراحی سقف کاذب و کارهای دکوراتیو، استعلام هزینه های اجرا و … دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

شرکت کناف پارس آوات

فروش و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>