مدل سقف کاذب کناف برای آپارتمان به سبک مدرن

مدل سقف کاذب کناف

مدل سقف کاذب کناف برای آپارتمان به سبک مدرن

همانطور که می دانید، برای اجرای سقف کاذب می توان از مدل ها و همینطور متریال های مختلفی استفاده نمود. طرح های سقف کاذب بسیار زیاد هستند. این بدین معناست که دست شما برای انتخاب طرح و مدل و همینطور انتخاب متریال کاملا باز است. اما ما در این بخش، قصد داریم به بررسی مدل سقف کاذب کناف برای یک آپارتمان که به سبک مدرن طراحی گردیده است، بپردازیم.

همانطور که اشاره نمودیم، برای اجرای سقف کاذب، طیف گسترده ای از متریال ها پیش روی شما قرار دارند. از گچ و رابیتس گرفته تا سقف های شکسان یا بتنی. اما نکته اینجاست که کدام متریال صرفه اقتصادی اجرا دارد و از سوی دیگر به راحتی قابل اجراست. سقف های کشسان یا بتنی زیبایی خاصی دارد اما اول از همه مناسب هر فضایی نیستند (بویژه اینکه مناسب سقف منزل مسکونی نیستند) و دوما قیمت تمام شده ی نسبتا بالایی خواهند داشت.

در این میان، متریالی که از لحاظ قیمت ، کیفیت اجرا، سرعت اجرا و مناسب بودن برای فضاهای مختلف می توان بر روی آن حساب کرد کناف است. کناف با همان تایل های گچی فشرده، نسبت به متریال های مشابه نظیر گچ و رابیتس قیمت مناسب تری دارد و از سوی دیگر، به دلیل ماهیت آن، قابلیت اجرای طرح های مختلف با آن وجود دارد.

از سوی دیگر، تقریبا هیچ متریالی نمی تواند به لحاظ سرعت اجرا و کیفیت با کناف رقابت کند. چرا که کناف یک متریال خشک است. نحوه اجرا کناف به این شکل است که بر اساس طرح یا نقشه موجود، سازه و پنل های کناف برش خورده و بر روی سقف نصب می گردد. از این رو سرعت در اجرای کار بسیار بالا خواهد بود. از سوی دیگر به دلیل خشک بودن کناف، بلافاصله پس از اتمام کناف کاری، می توان نسبت به بتونه کاری و نقاشی سقف اقدام نمود. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن سقف کاذب شما حاضر خواهد بود.

همانطور که اشاره نمودیم، آپارتمانی که در این بخش مورد بررسی است، به سبک مدرن طراحی گردیده است. متعاقب طراحی کلی این آپارتمان، سقف نیز به شکل مدرن طراحی شده است. این سقف کاذب با کناف اجرا شده است که در این مطلب به طور ویژه مورد بررسی است. در فضای نشیمن همان طور که در تصاویر می بینید، یا باکس نورمخفی دور تا دور فضا چرخیده است. این باکس با ارتفاع بسیار کمی از سقف اصلی اجرا شده است. ظرافت اجرای کار، سبب ایجاد یک سقف مدرن، مینیمال و بسیار زیبا شده است. همانطور که می دانید و احتمالا در جستجوهایتان دیده اید، می توان از طرح های مختلفی بر روی سقف استفاده نمود که همگی قابلیت اجرا با کناف را دارا هستند. سقف هایی به شکل منحنی، دایره و یا شلوغ! اما توصیه ما به شما این است که از سقف کاذب ساده و مینیمال بر روی سقف اصلی استفاده کنید. سقف کاذب مینیمال در بلند مدت سبب ایجاد حس دلزدگی شما نخواهند شد.

در این بخش سعی کردیم متریال های مختلفی که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرند را مورد بررسی قرار دهیم و از سوی دیگر این موضوع را بررسی نماییم که چرا کناف نسبت به دیگر متریال ها، ارجحیت دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوط به مدل سقف کاذب کناف برای آپارتمان به سبک مدرن را بررسی نمایید.

اگر قصد سفارش اجرای کناف ، استعلام قیمت کناف، کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اجرای کناف بر روی دیوار و یا سقف و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین، علاوه بر راه ارتباط تماس، می توانید سوالات خود در رابطه با نحوه کناف کاری را در بخش پرسش و پاسخ (پایین همین صفحه) مطرح نمایید. کارشناسان پارس آوات در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف مدل سقف کاذب کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>