قیمت باکس نور مخفی چقدر است؟

باکس نور مخفی کناف،سقف کناف

قیمت باکس نور مخفی چقدر است؟

بسیاری از کسانی که با شرکت کناف پارس آوات تماس می گیرند، به دنبال اجرای باکس نور مخفی برای منزل خود هستند و معمولا می خواهند دورتادور فضای نشیمن خانه ی خود، باکس نورمخفی کار کنند. در خلال این تماس ها، مشتریان به دنبال قیمت باکس نورمخفی، هستند و می خواهند بدانند قیمت تمام شده ی کارشان چقدر خواهد بود. بنابراین در این بخش تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد نحوه محاسبه قیمت باکس های نورمخفی کناف در اختیار شما قرار دهیم.

نکته اول اینکه باکس نور مخفی به طور متداول بر اساس متر طول محاسبه می گردد نه مترمربع! به عنوان مثال اگر بعاد نشیمن خانه شما که می خواهید دور تا دور آن را باکس نورمخفی کار کنید، ۸ متر در ۶ متر است، نباید طول و عرض را در هم ضرب کنید. بلکه باید محیط فضا را محاسبه کنید که ۲۸ متر می شود. یعنی در چنین فضایی با چنین ابعادی قیمت هر مترطول باکس نور مخفی در محیط فضا ضرب و قیمت اجرای کار مشخص می شود.

نکته دوم این که قیمت اعلام شده معمولا برای عرض استاندارد ۴۰ سانتی متر می باشد. ابعاد دیگر نظیر عرض ۶۰ نیز امکان پذیرند اما چندان مرسوم نیستند.

نکته سوم اینکه در اجرای باکس نور مخفی کناف، تنها اجرای کناف بر عهده کناف کار است و نقاشی و نورپردازی شامل قیمت اعلام شده نمی شود.

نکته ی چهارم اینکه اگر طرح ساده و معمولی باشد، می توانید از طریق فرمول بالا قیمت را محاسبه کنید و اگر طرح خاص تری در نظر دارید، باید برای طرح قیمت را استعلام نمایید.

با داشتن این اطلاعات اولیه راحت تر می توانید قیمت کارتان را خودتان محاسبه نمایید و دانش بهتری نسبت به اجرای باکس نورمخفی کناف خواهید داشت. اگر قصد اجرای کناف برای سقف به عنوان باکس نورمخفی را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین اگر قصد اطلاع از قیمت های اجرای کناف را دارید، به لینک زیر مراجعه نمایید.

قیمت کناف

باکس نور مخفی کناف،سقف کناف

باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف باکس نور مخفی کناف،سقف کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

2 پاسخ به “قیمت باکس نور مخفی چقدر است؟”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>