سقف کاذب چیست

سقف کاذب چیست

سقف کاذب چیست

در این قسمت قصد داریم به یک سوال پایه ای پاسخ دهیم. سقف کاذب چیست؟ بسیاری از کسانی که با پارس آوات تماس می گیرند، معنای سقف کاذب را به درستی نمی دانند و از این رو دچار اشتباه می شوند.

سقف کاذب به هر سقف غیر واقعی اطلاق می گردد. سقف واقعی کمی بالاتر از سقف کاذب قرار می گیرد. سقف کاذب می تواند دارای ماهیت کاربردی و یا دکوراتیو باشد. به عنوان مثال در ادارات، سقف کاذب بصورت تایل های ۶۰ در  ۶۰ را احتمالا دیده اید. بالای این نوع از سقف کذب معمولا تاسیسات ساختمان قرار دارد. برای نوع دیگر از سقف کاذب که حالت دکوراتیو دارد، می توان به باکس های نور مخفی اشاره نمود که فقط ماهیت ترئینی و زیبایی دارد.

سقف کاذب با متریال های مختلفی نظیر گچ و رابیتس، کناف ، ورق های PVC و … قابل اجرا است. پیشنهاد ما به شما، کناف است. دلیل آن هم مشخص است و بارها توضیح داده ایم. سرعت بالا، دقت در اجرا، قیمت مناسب، ضریب امنیت بالا و …

اگر قصد اجرای سقف کاذب کناف دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. در ادامه نمونه استفاده از کناف برای سقف کاذب و شاسی کشی مورد نیاز صفحات کناف را مشاهده می نمایید.

سقف کاذب چیست سقف کاذب چیست

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>