سقف کاذب منزل مسکونی آقای ارباب، تجریش

سقف کاذب،سقف کناف،باکس نورمخفی کناف

سقف کاذب منزل مسکونی آقای ارباب، تجریش

در این قسمت قصد داریم به سراغ یکی دیگر از پروژه های انجام شده از شرکت کناف پارس آوات برویم. یکی از محدودیت های موجود برای ما، عکاسی از پروژه پس از پایان کار است. چرا که به صورت متعارف پس از پایان کار کناف، نقاش شروع به نقاشی فضا می کند و کار گروه کناف به اتمام رسیده است. بنابراین نمی توان به راحتی از پایان کار تصویر تهیه نمود. پس از اینکه فضا دراختیار کارفرما قرار می گیرد و کارفرما در فضا ساکن می شود، امکان عکاسی از پروژه عملا به صفر می رسد.

بنابراین تصاویری که شما از پروژه های پارس آوات مشاهده می نمایید، تصاویر اتمام کار کناف و آغاز کار نقاشان است. اما تمام شده ی کار بسیار متفاوت و زیباست. در این بخش شما تصاویر پروژه مسکونی آقای ارباب واقع در منطقه تجریش را مشاهده می نمایید. در این کار، سقف کاذب کناف بطور کامل کار شده است که در تصاویر مشخص است. همانطور که در یکی از تصاویر می بینید، کناف از روی سقف تا روی دیوار امتداد پیدا کرده است و طرحی پیوسته به وجود آماده است.

اگر شما نیز قصد اجرای سقف کاذب کناف ، باکس نورپردازی با کناف، دیوار کناف و … را دارید می توانید با مشاوران خود در پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب،سقف کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب،سقف کناف،باکس نورمخفی کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>