سقف کاذب با نورپردازی برای خانه های لوکس و مجلل

سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف

سقف کاذب با نورپردازی برای خانه های لوکس و مجلل

در این قسمت برای شما همراهان گرامی، نمونه هایی از خانه ها و اتاق های نشیمن لوکس و مجلل آماده نموده ایم که در آنها، سقف کاذب با کناف به همراه نورپردازی استفاده شده است.

این نمونه ها بر اساس سبک معماری داخلی کلاسیک طراحی شده اند. این سبک از معماری دارای ریزه کاری و جزئیات بسیاری است که در تصاویر کاملا مشخص است. یکی از آیتم های مهم در این سبک معماری داخلی، سقف، طراحی آن و نورپردازی است. این که سقف ساده باشد، طرح خاصی داشته باشد و اینکه در نهایت به چه شکل نورپردازی گردد توسط طراح و معمار و همچنین نظرات مالک تعیین می گردد. آنچه ما در این بخش آماده نموده ایم، ایده ها و نمونه هایی هستند که در آنها از کناف برای ایجاد سقف کاذب یا به عبارت صحیح تر باکس های نورمخفی استفاده شده است و با مدل های دیگر سقف و طراحی های دیگر، کاری نداریم. همچنین شما می توانید نمونه نورپردازی های صورت گرفته و نورمخفی ها را مشاهده نمایید.

اگر قصد اجرای کناف برای سقف کاذب، باکس نور مخفی و … برای ساختن یک فضای لوکس و مدرن را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف سقف کاذب کناف،باکس نورمخفی کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>