سقف های کاذب مشبک کناف: پنل های گچی

سقف های کاذب مشبک کناف

سقف های کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شود. شبکه مذکور به وسیله آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرند. فضای خالی پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع مواد عایق را فراهم نموده و بدین ترتیب می توان به مشخصات عملکردی صوتی یا حرارتی دست یافت. ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضا های اداری، تجاری، درمانی، آموزشی و ورزشی شده است. این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود.

مزایا

  • نصب سریع و آسان
  • ظاهر زیبا
  • دسترسی آسان به فضای تاسیساتی
  • حذف عملیات رنگ آمیزی
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • تنظیم شرایط آکوستیکی فضا

تایل گچی ساده

سقف های کاذب مشبک کناف

تایل گچی ساده بدون سوراخ (فاقد خاصیت جذب صوت) و در انواع رنگ شده یا روکش دار عرضه می شوند، تایل هایی با روکش PVC آنتی استاتیک سفید که ویژگی این گونه تایل ها امکان تمیزکاری آنها(با توجه به جنس روکش) می باشد.

 از تایل ها با لایه آلومینیوم در مکان هایی که احتمال تعرق و ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تاسیساتی و مناطق مرطوب و شرجی) در صورتی که دما و رطوبت (حین نصب و در دوره بهره برداری) به وسیله سیستم تهویه مطبوع کنترل شده باشد، استفاده نمود.

تایل های رنگ شده با رنگ آکرلیک سفید، آنتی استاتیک و ضد باکتری پوشیده شده اند که رنگ مورد استفاده در این نوع تایل ها از رشد میکرو ارگانیسم های موجود در محیط بر روی سطح تایل جلوگیری می نماید و از نظر هزینه گزینه مناسبی جهت پوشش سقفهای کاذب شبکه ای می باشد

 تایل های گچی آکوستیک

سقف های کاذب مشبک کناف

ویژگی اصلی تایل های آکوستیک، قابلیت جذب صوت بالای آنها می باشد. این صفحات به دلیل هدایت صوت از طریق سوراخ های روی تایل به فضای پشت سقف کاذب، بخشی از امواج صوتی را مستهلک می نمایند. در صورت استفاده از لایه پشم سنگ بر پشت تایل، جذب صوت به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت”. تایلهای آکوستیک غالباً در ساختمان هایی نظیر سینماها، آمفی تئاترها، بانک ها، فروشگاه های بزرگ، دفاتر کار و فضاهای آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند. تایلهای آکوستیک بارده های جذاب صوت مختلف به شرح ذیل تولید می شوند: مدلی ۶/۱۸ مدلی ۸/۱۸ مدل ۸/۱۲/۳۶ مدلی ۸/۱۲/۵۰ مدلی ۱۲/۲۵ تایل های آکوستیک با روکشی PVC یا بدون روکشی (به صورت ساده یا رنگ شده سفید) تولید و عرضه می شود. این تایلها دارای لایه فلیس در پشت تایل (جهت جلوگیری از فروریزی و انتشار ذرات پشم معدنی) می باشند. رنگ لایه فلیس، سفید یا مشکی بوده که به ویژه رنگ مشکی آن باعث افزایش زیبایی تایلی ها و در نتیجه کل فضا می گردد.

تایل های گچی طرح دار

سقف های کاذب مشبک کناف

تایل های گچی طرح دار در سقفهای کاذب مشبک کناف کاربرد دارند. این نوع تایل ها در چهار طرح متفاوت تولید و عرضه می گردند که قابلیت تولید این نوع تایل با پوشش الومینیوم در پشت ان نیز وجود دارد. تایلهای با پوشش آلومینیوم در مکانهایی که احتمال ریزش آب ناشی از تعرق بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تاسیساتی) و یا در مناطق مرطوب نوار شمالی یا جنوبی کشور در صورتی که دما و رطوبت (حین نصب و در دوره بهره برداری) به وسیله سیستم تهویه مطبوع کنترل شده باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

سقف های کاذب مشبک کنافسقف های کاذب مشبک کنافسقف های کاذب مشبک کنافسقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف سقف های کاذب مشبک کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>