اجرای کناف سقف سالن پذیرایی لوکس

کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی

اجرای کناف سقف سالن پذیرایی لوکس

اگر قصد دارید سالن پذیرایی منزل تان لوکس و چشم نواز باشد، باید طراحی و دکوراسیون آن را بر اساس این سبک انجام دهید. مبلمانی که برای پذیرایی انتخاب می کنید، باید با این سبک همخوانی داشته باشد. در طراحی و دکوراسیون یک پذیرایی لوکس، یکی از آیتم های کلیدی سقف و نورپردازی آن است که تاثیر بسیار زیادی در چشم به نواز رسیدن فضا خواهد داشت.

سقف پذیرایی در چنین فضاهایی معمولا بصورت باکس نور مخفی است که دور تا دور فضا می چرخد و نورپردازی به شکل نور مخفی روی سقف صورت می گیرد. برای ساخت این باکس های نور مخفی یا سقف کاذب از کناف استفاده می شود. کناف سقف از مرسوم ترین ترین کاربردهای متریال کناف است.

اگر قصد اجرای سقف کناف برای یک پذیرایی لوکس دارید، می توانید با پارس آوات در تماس باشید. در ادامه نیز نمونه های از سالن پذیرایی لوکس با سقف کناف و نورپردازی گردآوری شده است که می توانید برای آشنایی و ایده گرفتن این ایده ها را مشاهده و بررسی نمایید.

کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی  کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی کناف سقف،اجرای کناف،کناف سقف پذیرایی

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>