اجرای طرح مدرن شیاری بر روی سقف با کناف

اجرای طرح مدرن شیاری بر روی سقف با کناف
سقف کاذب کناف دکوراتیو

اجرای طرح مدرن شیاری بر روی سقف با کناف

یکی از کارهای بسیار خوبی که با متریال کناف می توان انجام داد، اجرای سقف بصورت دکوراتیو است. یعنی با کناف می توان تقریبا هر طرحی را بر روی سقف اجرا نمود! از طرح های مدرن و خاص گرفته تا طرح های کلاسیک!

علاوه بر این کناف می تواند به عنوان متریال اصلی سقف هم مورد استفاده قرار گیرد. یعنی به جای گچ کردن سقف، مستقیما سازه کناف اجرا شده و ورق کناف  بر روی سازه نصب شود. در این حالت کناف به عنوان متریال پوششی مورد استفاده قرار گرفته و نه متریال دکوراتیو!

در پروژه ای که در ادامه مشاهده می کنید، کارفرما در نظر داشت طرح خاصی را بر روی سقف اجرا نماید. در این طرح، به جای اجرای طرح های معمول نظیر باکس نور مخفی دور تا دور ساختمان، قرار بر این شد که شیارهایی برای کار کردن لایت های نقطه ای در سقف اجرا شود. یک شیار در آشپزخانه بالای جزیره آشپزخانه، یک شیار به موازات آن و شیار دیگر به شکل مستطیل در بخش نشیمن!

برای کار کردن این شیارها، لازم است تمام سقف با کناف کار شود و تنها بخشی که قرار است شیار اجرا شود، تخلیه شود. به این شکل شیارها مانند یک لاین فرورفته در سقف اجرا خواهند شد. در تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، می توانید این شیارها را به رنگ مشکی مشاهده کنید که روی سقف بصورت خطی و مستطیل کار شده اند و درون آنها لایت های نقطه ای کار شده اند.

اگر قصد اجرای کناف بصورت دکوراتیو برای سقف و یا دیوار را دارید، می توانید جهت اجرای کناف ، برآورد هزینه اجرا و همینطور دریافت مشاوره با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کناف پارس آوات

اجرای طرح مدرن شیاری بر روی سقف با کناف

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>