اجرای سقف کناف مطب دکتر

اجرای سقف کناف مطب دکتر

اجرای سقف کناف مطب دکتر به سبک مدرن و شکل معلق

در این مطلب قصد داریم نمونه ای از اجرای سقف کناف مطب دکتر و کلینیک پزشکی را مورد بررسی قرار دهیم. به طور معمول، مطب پزشک، بر اساس سبک مدرن دیزاین می شود و نیاز به نورپردازی حرفه ای خواهد داشت. برای اجرای یک نورپردازی حرفه ای، نیازمند استفاده از سقف کاذب هستیم. همچنین در طراحی یک فضا مانند مطب و کلینیک پزشکی، طراحی سقف نیز بخشی از کار است. یعنی نمی توان فضایی را طراحی نمود و نسبت به طراحی سقف آن، بی تفاوت بود. بنابراین در یک کار مدرن، شما نیاز به طراحی سقف کاذب خواهید داشت و از سوی دیگر، می توانید بر روی سقف کاذب یک نورپردازی حرفه ای را پیاده سازی نمایید.

برای اجرای سقف کاذب، در حال حاضر، بهترین، سریعترین و مناسب ترین متریال به لحاظ قیمت، کناف است. ورق های کناف با توجه به خشک بودن و قابلیت برش، امکان اجرای هر طرحی بر روی سقف را ممکن می سازند. بنابراین می توانید برای اجرای هر طرحی بر روی سقف از کناف استفاده نمایید. از سوی دیگر هیچ متریالی برای اجرای سقف کاذب، به اندازه کناف از لحاظ قیمت مناسب نخواهد بود.

از ویژگی های ممتاز کناف بگذریم و به بررسی پروژه مطب پزشکی مدرن مورد بررسی در این بخش بپردازیم. در این کلینیک، سقف کاذب با کناف و با فاصله اندکی از دیوار کار شده است. در واقع سقف کاذب دور تا دور فضا چرخیده و شکل آن به گونه ای است که انگار از سقف اصلی کاملا معلق است. این مدل از اجرای کناف ، زیبایی بی نظیری به کار شما می دهد. در کل وقتی سقف کاذب بصورت طراحی شده باشد و نظیر شکل ها و فرم های روتین اجرا نشود، می تواند سبب متفاوت شدن کار شود.

از سوی دیگر، روی سقف کاذب در فاصله ی میان دیوار و سقف، نور مخفی اجرا شده است. این مدل از سقف کاذب و این نورپردازی این حس را به بیننده خواهد داد که گویی سقف کاذب، مانند حائلی جلوی یک منبع نور بزرگ را گرفته است و نوری که از فضای خالی میان سقف و دیوار به چشم می رسد، به همین دلیل است! در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این مطب و سقف کاذب آن را مشاهده نمایید.

اگر قصد کناف کاری سقف، دیوار و یا قصد اجرای طرح خاصی بر روی سقف و یا دیوار منزل و یا محیط کار خود را دارید، می توانید برای استعلام هزینه های اجرای کار، دریافت مشاوره در زمینه کناف، زمان مورد نیاز برای انجام کار و …، با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

اجرای سقف کناف مطب دکتر اجرای سقف کناف مطب دکتر اجرای سقف کناف مطب دکتر اجرای سقف کناف مطب دکتر

در این مطلب به بررسی اجرای سقف کناف مطب دکتر و پزشک پرداخته ایم. در این پروژه سقف کاذب مانند یک سقف معلق و با فاصله اندک از دیوارها اجرا شده است. اگر در رابطه با نحوه اجرای کناف سوالی در ذهن دارید، علاوه بر راه تماس، می توانید از طریق بخش زیر نیز سوالات خود را مطرح نمایید.

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>