اجرای سقف کاذب کناف ویلا

سقف کاذب کناف ویلا

اجرای سقف کاذب کناف ویلا

اگر در حال ساخت ویلا هستید، برای اجرای سقف کاذب ویلا، بهترین و مناسب ترین انتخاب پیش روی شما استفاده از کناف است. به طور حتم در ویلا، زیبایی طراحی و دکوراسیون حرف اول و آخر را می زند. یکی از مراحل طراحی و دکوراسیون ویلا، سقف آن و نورپردازی ای است که بر روی آن صورت می گیرد. برای اجرای یک دکوراسیون مدرن، نورپردازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به طور حتم اگر ویلا، شخصی باشد و خود عملیات ساخت آن را بر عهده گرفته باشید، به دنبال با کیفیت ترین متریال و همینطور بهترین طرح ها برای قسمت های مختلف آن هستید. نمی توان سقف و نورپردازی ویلا را ساده به حال خود رها نمود و توقع یک ویلای مدرن را داشت! بنابراین نیاز است که به دنبال اجرای یک طرح مناسب برای سقف کاذب ویلا و سپس نورپردازی آن باشید.

بهترین و مناسب ترین متریال به لحاظ سرعت اجرا و قیمت برای اجرای سقف کاذب و همینطور دیوار پشت تلویزیون، کناف است. کناف یا ورق های فشرده گچی، به سادگی مطابق طرحی که تعریف نموده اید، برش خورده و بر روی سقف نصب می گردند. نحوه نصب ورق های کناف نیز از طریق سازه آن تامین می گردد. سازه کناف بر روی سقف نصب شده و سپس ورق های برش خورده کناف از طریق پیچ های مخصوص به آن متصل می شود. کناف سازه سبک است و به راحتی بر روی سقف اجرا می شود. پس از اجرای سازه کناف و نصب ورق های کناف، می توان لایت ها را مطابق طرح نصب نمود و از سقف کاذب ویلا به همراه نورپردازی آن لذت برد. لازم به ذکر است، به محض نصب کناف می توان نقاشی سقف و دیوار را نیز آغاز نمود. کناف خشک است و مانند گچ معمولی نیاز به خشک شدن نخواهد داشت. از این رو می توانید بلافاصله پس از پایان کناف کاری، نقاشی را شروع نمایید.

در ادامه، تصاویر مربوط به اجرای سقف کاذب کناف ویلا را مشاهده می نمایید. طرحی ساده و دکوراتیو بر روی سقف این ویلا کار شده است و نورپردازی صورت گرفته است. استفاده از سقف کاذب کناف برای ویلا ، زیبایی آن را دو چندان می کند و کار شما را تبدیل به یک کار مدرن می نماید.

سقف کاذب کناف می تواند در قسمت های نشیمن، آشپزخانه، راهروهای ویلا و اتاق خواب ها مورد استفاده قرار گیرد.

اگر قصد اجرای سقف کاذب کناف برای ویلا را دارید، می توانید جهت سفارش اجرای پروژه با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با متریال کناف، نحوه اجرای آن و استعلام هزینه های اجرای کار، می توانید با پارس آوات در تماس باشید.

سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا سقف کاذب کناف ویلا

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>